Klaag hier over het weer

Vestje?

Ik haat het dat mijn kleding zo koud (en nattig?) aanvoelt op mijn lichaam als ik me ga aankleden. Die eerste paar seconden een koude spijkerbroek aantrekken brrr

1 like

Wat is het koud vandaag, het liefst trek ik een warme dikke trui aan nu maar die ligt thuis…

1 like

jeetje wat is het koud zeg, ik wilde echt mn bed niet uit. Het is maar 7 graden.

Ik ga volgende week naar Terschelling en er wordt alleen maar regen voorspeld :cry:

3 graden?!?! omg, het is ook echt zo. kon het bijna niet geloven toen ik het las. Ik doe zo mn winterjas maar aan :rofl:

Vanmiddag 19 graden zonnig, een wat langere rok aan net boven de knie en shirtje. Nu heb ik het superkoud en zit ik met een deken op de bank…

Het is veels te warm vandaag bah. Ik wil herfst en kou en regen en dekens en ronkende huisdieren tegen me aan op de bank. :pleading_face:

5 likes

Ik had al mijn zomerkleding al opgeborgen en keek echt uit naar het herfstweer, krijg je zo’n weekend als deze. :crazy_face:

Voor diegene die er van houden, geniet er van dit weekend!

Fall is coming :heart:

5 likes

Herkenbaar, dat gevoel had ik laatst ook vlak voor mijn vakantie. Maar eenmaal ter plekke zul je het alsnog naar je zin hebben hoor. Is toch anders daar. Volgend jaar misschien andere herfstplannen maken?

Ik heb vandaag nog even genoten van de zon en dan komende week regen :thumbsup:

1 like

Misschien een daglichtlamp overwegen!

1 like

Een kruikje helpt ook!

1 like

Ik haaaaat dit weer. De combinatie van wind en regen is echt hel. En dan te bedenken dat de herfst nog maar net begonnen is :sob: ik wil emigreren

4 likes

Pfff ik ook. Vind er echt niks aan. Ook helemaal niet gezellig. :frowning_face:

1 like

Ja hallo kap eens met die regen

2 likes

Altijd leuk de straten staan hier weer onderwater…

Ik heb zoooooooo’n hekel aan de herfst en winter, omdat ik weet dat ik nu weer duizend jaar kou ga lijden, de hele godganse dag, al-tijd koud (ben voor de rest niet dramatisch). Enige goede is warme chocolademelk met slagroom.

3 likes

Ik word helemaal achterlijk van dit weer!

Ben al letterlijk anderhalve week, minstens twee keer per dag zeiknat geregend.
Heb vanochtend m’n haar en make up niet eens gedaan voor werk. Heeft toch geen klote zin.
Ik HAAT de herfst.

3 likes