Klaag hier over het weer

Overweeg een daglicht lamp (ik kan echt niet zonder) en overleg even met je huisarts of het nodig is om extra vitamine D bij te slikken (ook daar kan ik niet zonder).

1 like

Ik ben er ook nu al klaar mee. 's Avonds is het wel oke met kaarsen en dekentjes, maar dat grijze overdag :sweat:

Ja toch?! Die klote kaarsen branden ook wel zonder dat er 5000 liter water per seconde naar beneden flikkert.

Ben echt bok chagrijnig :joy:

2 likes

Ik heb een tijdje een daglichtlamp gehad om te proberen. Maar ik dus vroeger op moest staan om voor die lamp te gaan zitten, was de lol er snel af. Uiteindelijk dus toch maar terug gestuurd. Nu probeer ik wel overdag wat meer naar buiten te gaan, maar het blijft niet mijn seizoen ben ik bang.

Ik ga gewoon na werktijd een half uurtje voor de lamp zitten. Een daglicht lamp is niet hetzelfde als zo’n wekker die je zogenaamd met “daglicht” wakker maakt.

Ik heb die van mij via m’n therapeut voorgeschreven gekregen als onderdeel van lichttherapie.

Nou inderdaad. Ik ben komende week jarig en de laatste jaren was het heerlijk weer, zelfs een paar keer geluncht op terras of verjaardag buiten gevierd. Dat weer van vandaag is meer iets voor november.

1 like

En vergeet niet de natte spijkerbroeken die plakken aan hun bovenbenen waar ze de hele dag mee moeten rondlopen.

1 like

Zó chagrijnig door dit weer. Een beetje regen kan ik echt wel aan, maar ik krijg daar ook weer zulke koude handen van
 Dat is echt een verschrikkelijk gevoel. Gelukkig krijgen we de dodelijke combi van regen en wind ook nog :upside_down_face:

Vond het ook echt een matige zomer. Helemaal naar ben ik ervan.

1 like

Welke zomer heb jij gehad dan? Ik vond de zomer kut omdat het de hele tijd zo. fucking. heet. was. Of vond je hem daarom matig?

3 likes

Nouuu ik ben 3 weken vrij geweest en het was 3 weken 17 graden en regenachtig. Dus zo heet was het niet de hele zomer.

3 likes

Het is inderdaad enkele dagen heel heet geweest, maar daarbuiten was het niet een langere periode echt een lekkere temperatuur en er was ook best veel neerslag. Veel pieken en dalen dus.

3 likes

Het is zo raar warm buiten, gister ook al, voelt vies :confused:

2 likes

Ja echt smerig. Je denkt als je naar buiten gaat dat het fris is en dan voel je die rare temperatuur

2 likes

Ja wtf moet ik hiermee. En wel maar blijven regenen.

Het is inderdaad echt raar weer. Liever regen en wat kouder of zon en wat warmer. Niet dit, want ik weet niet of wel of geen jas ik aan moet doen nu :face_with_raised_eyebrow:

Het is 12 graden in huis als ik thuis kom van werk
En op de slaapkamer
Is toch niet goed, het is nog oktober

(Love dit weer als ik buiten ben dus eigenlijk klaag ik niet over het weer maar over m’n huis, was t maar beter geïsoleerd)

Brrr zo koud. Vooral het opstaan smorgens. Vreselijk om mijn warme bed te verlaten.

Ik slaap dus het hele jaar met mijn raam open maar nu is het wel erg koud als ik ‘s avonds mn kamer binnen kom

Ik heb het zo koud!!

2 likes

wat is het donker joh

1 like