Klaag hier over het weer

Ik kon vannacht niet slapen omdat het zo hard regende en het veel te veel herrie maakte tegen m’n raam.
Love regen tegen het raam hoor, maar dit ging effe te ver.

Oja en als ik dan nog een beetje in slaap viel dan droomde ik over lekkage en overstromingen enzo.

Ik ga maar weer naar bed denk ik.

Ik sliep vannacht ook slecht van de regen en het onweer. Was echt niet leuk!

Wij zijn net verhuist en de cv werkt nog niet zo goed, t wordt elke dag een graden kouder in huis, nu 16.5 op de teller :face_with_raised_eyebrow:

Het is zo enorm koud op mijn werk :cold_face: Ik doe af en toe de verwarming een paar graadjes omhoog maar dat lijkt niet te werken. Volgens mij is dat ding stuk. Ik heb nu steeds ijskoude vingers en overweeg om handschoenen aan te trekken.

Opstaan uit je warme bed met dit weer :rage:

2 likes

Een kruik of warm voetbadje, iets anders helpt niet als ze eenmaal koud zijn.

Ik heb dit gekocht voor op mijn werk:

en thuis zit ik altijd met dikke sokken en pantoffels aan of met dikke sokken onder een fleecedeken.

6 likes

Waar heb je dit gekocht? Ik wil dit voor 's avonds op de bank :scream:

1 like

Ik bij bol, maar ik zag ze gisteren ook bij de Albert Heijn en bij de Blokker.

1 like

Ohhh ik ga naar de AH! :heart_eyes:

Het vriest :scream: en ik moet naar het centrum op de fiets. Koud! en ik wil niet onderuit gaan. En om die kans te verminderen moet ik mijn banden op pompen. Vind dat echt een kut werkje.

Pff het is bijna half 10 maar de auto staat in de schaduw dus moet zometeen alsnog krabben

Je zegt wollig, maar zit er ook echt wol in? Dat scheelt namelijk wel enorm. Veel van die pluizige sokken zijn van kunststof en daar krijg je alleen maar koude zweetvoeten van.
Verder kan ik kniekousen aanraden. En hoge schoenen.
En regelmatig even rondlopen wil ook wel helpen.

En als dat allemaal niet werkt, is het enige dat voor mij werkt een glaasje rode wijn. Daar worden mijn handen en voeten zo heerlijk warm van. Maar dat is meer voor thuis :crazy_face:

1 like

Het is helemaal grauw hier en soort mist. Zo treurig weer

Ik vind het nog helemaal niet koud buiten. Ik baal elke ochtend weer als ik denk “ok nu is het dan echt tijd voor m’n winterjas”, en me dan vervolgens weer kapot zweet als ik buiten ben.
(en ik ben een koukleum)

1 like

Um hallo ik was er niet op voorbereid dat het ineens winter is, het is nog steeds maar net boven het vriespunt en ik heb het veel te koud in mijn panty. Gets

Ik vind het ook nog prima te doen! Zelfs om 6:30 sochtends

2 likes

Vanochtend om half 7 stond er ‘geen regen de komende 2 uur’. Loop ik buiten om 7.15 en regent het nu gewoon nog steeds

Ik word echt moe van die regenachtige periodes iedere keer. Een of anderhalf dagje regen tussendoor oké, maar iedere keer wordt dat mooie, koude heldere weer na een dag of 3 weer aan de kant geduwd voor gewoon anderhalve week bijna non stop regen en iets van 11 graden ofzo. Flikker op ik wil winter :rage:

1 like

vanochtend moeten krabben :face_with_symbols_over_mouth: