Klaag hier over het weer

Dan heb ik nog geluk gehad :sweat_smile:

Kan het AUB even stoppen met hard waaien :rage:
En ben de regen/miezer ook meer dan zat

4 likes

Ja het is echt zo troosteloos afgelopen dagen, mehh

2 likes

Ik wil graag echte WINTER, niet deze default herfstshit

8 likes

Ja ik was gisteravond vrij laat even naar buiten en vond het bijna warm buiten???

1 like

Ja het is de hele tijd echt veel te warm, ik heb al m’n leuke warme truien de hele winter nog niet aan gehad omdat ik al chronisch zweet in t-shirts en driekwart mouwen nu. Ben zelfs al een paar keer in dik vest naar buiten geweest i.p.v. winterjas, wtf!
Wil vrieskou.

Ik wil sneeuw :snowflake:
Dadelijk heb ik het gevoel dat we de winter hebben overgeslagen alleen maar een half jaar herfst hebben gehad. Ik woon in een supermooie straat sinds kort en wil zien dat het besneeuwd is, en een sneeuwballengevecht houden met de buurt, lijkt me zo gezellig.

11 likes

Ik heb zin om te schaatsen op natuurijs. Ik heb de hele winter nog geen muts op gehad. Gewoon 2 weken sneeuw en ijs en daarna door naar lente.

6 likes

Ik baal echt van de storm. Heb vanmiddag een familiefeest ter ere van de 90e verjaardag van mijn opa maar het is 3u enkele reis met de trein en ik ben bang dat ik 's avonds niet meer thuis kom. Ergens blijven slapen is ook geen optie want ik moet morgen vroeg werken en thuiswerken kan ook niet.

Zouden jullie gaan en hopen dat het meevalt of het er niet op wagen en een andere keer op bezoek gaan om zijn verjaardag te vieren?

• Gaan
  • Thuis blijven

0 stemmers

Ik wou gaan hardlopen, stond net al buiten helemaal klaar om te gaan. Maar het waaide zo hard dat ik maar heb besloten niet te gaan. :triumph:

1 like

Ik zou alleen 3 uur gaan reizen als het niet dramatisch is als je op de terugweg ergens strand. Het OV heeft mij al te vaak teleurgesteld ben ik bang.

Ik word dus nu al zenuwachtig van de wind. Ik weet dat het nergens op slaat maar toch :woman_shrugging:

1 like

Haha ik dus ook! We hebben nu een tuin met tuinmeubelen (goh) maar ben dus echt bang dat er wat mee gebeurt. En helemaal geen zin om zo nog even op familiebezoek te gaan…

Goede reden om af te zeggen :see_no_evil:

Als mijn vent wakker is gaan we de tuinmeubelen maar zoveel mogelijk in de schuur proppen.

Nou ja we gaan eventjes in de ochtend, oma wordt 85 dus ja…en dan op tijd naar huis de schuilkelder inšŸ˜

Ik ben heel benieuwd wat die storm gaat geven. Hier ziet het er nog stralend en bijna windstil uit. Zou graag gaan wandelen maar weet niet of het verstandig is. Waarschijnlijk is de echte storm pas vanavond hier.

Mijn auto staat hier op de parkeerplaats tussen twee bomen en ik knijp m echt. Alleen zijn alle plekken zonder bomen bezet :neutral_face:

Wij zijn verhuist naar ons nieuwbouwhuis in eigen beheer gebouwd, tussen de bomen. Ik moet zeggen dat het spannend is maar een goede test of het huis goed gebouwd is en de bomen het houden. (ze wapperen nu al flink heen en weer)
Hier komen veel wandelaars langs en ook hele gezinnen met kinderen, tussen er zijn meer wandelaars dan gemiddeld, wat ik toch een beetje gek vind. Hopelijk blijft iedereen zoveel mogelijk binnen als het vanmiddag losbarst.

@Krabsalade @SpeedOfSound @Madelief @MyMoon dankjewel voor jullie reacties! Ben nu onderweg, hopelijk valt het allemaal mee. Heb voor de zekerheid mijn werk- en slaapspullen meegenomen en een vriendin die halverwege mijn route woont heeft aangeboden dat ik daar in geval van nood kan slapen.

8 likes

De eerste kliko met inhoud ligt al door de straat.
Ik kan dat echt niet uitstaan hƩ. Er wordt zo gewaarschuwd om al je troep vast te zetten/uit de wind te halen.
Maar nee, lekker niet doen hoor.
Bedankt voor de restjes boerenkool stamppot in m’n voortuin​:+1::+1:

2 likes

Ik maak me echt zorgen om mij auto. Het terrein waar mijn huis op staat heeft veel dode bomen maar ook losliggende golfplaten op daken… dus moet echt even strategisch gaan nadenken