Klaag hier over het weer

Toen ik vanochtend aan het wandelen was met mijn hond zag ik ook dat allemaal mensen oud papier aan de straat hadden gezet?
-1 volgens mij haalt niemand oud papier op op zondag
-2 dat je oud papier aan het einde van de avond weg is, is inderdaad wel één ding wat zeker is

7 likes

Tattas be like…

19 likes

Zo’n bloedhekel aan tegenwindfietsen. Kan me weinig kuttere dingen voorstellen. Maar ik vind het wel leuk dat sommige mensen die blijkbaar vrijwillig doen.

Het snot voor de ogen

Iehlllll

1 like

Toen ik vannacht terug kwam van een verjaardag, was er in de parkeergarage onder m’n appartement geen plek meer en moest ik buiten parkeren. Ben dus net in m’n pyjama naar buiten gegaan om m’n auto binnen te parkeren. Nu kan ik rustig de hele dag binnen blijven zonder me zorgen te maken dat m’n auto naar de filistijnen gaat door de storm :+1:t2:

1 like

Ja echt hè… echt vreselijk hahaah

Nou super kut de trein waar ik in zat reed niet verder vanwege een kapotte bovenleiding. Enige optie was omreizen maar dan zou ik pas aankomen op het moment dat het feest alweer bijna afgelopen is. Dus nu zit ik weer in de trein terug naar huis :pensive:

1 like

Ah shit wat balen :slightly_frowning_face: Had niet verwacht dat het nu al zo een rotzooitje zou zijn.

1 like

Ja, hier helaas ook geen beschutting. Zit nu wel lekker binnen met gebak en een kopje koffie haha. Hopelijk morgen beter weer :sweat_smile:

Ik hoop maar dat onze ruwbouw recht blijft staan, ik heb echt zoveel schrik dat er dingen gaan wegvliegen :no_mouth:

1 like

Ik kom hier even klagen namens mijn kat. Hij wilt naar buiten maar hij mag niet van mij, dadelijk vliegt hij weg. Hij mauwt al een uur heel zeurderig.

2 likes

Het nk is afgelast haha

Trouwens als iemand vliegtuigen wil kijken, dit is de link uit het artikel

2 likes

Oh gats dat lijkt me zo eng om daarin te zitten

Oh die golven met witte schuimkoppen :heart_eyes:

Mijn carnavalsactiviteit is afgelast dankzij deze vervloekte storm :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:. Had er zo veel zin in.

Ja livestream Schiphol kijken. Heerlijk!

Vorige keer zakte er eentje door zijn pootje. Hopelijk gaat nu alles goed.

1 like

Ik ga vanavond naar een concert in Amsterdam, vind het eigenlijk best raar dat dit gewoon doorgaat? En op Facebook te zien ben ik niet de enige… ben ook bang dat ik niet meer thuis ga komen met het OV erna

Ik weet ook niet of dit door de storm kwam, in die omgeving waaide het nog niet zo hard en er gaat wel vaker iets mis op dat traject. Misschien gewoon pech helaas.

1 like

En Heathrow heeft ook een livestream: https://www.youtube.com/watch?v=Gln7T-xxE4k&feature=emb_logo
Een aantal hebben niet kunnen landen en zijn uitgeweken naar andere vliegvelden.

De brandweer is bezig een boom om te zagen die duidelijk op knappen staat. Wat zullen die mannen het druk krijgen vanavond.
De regen komt inmiddels horizontaal naar beneden :sweat_smile: