Idd! Volgens mij is dit echt niet de eerste keer dat we hier code oranje hebben gehad. Ik had er echt zenuwen van, want mijn ramen zijn niet helemaal fullproof, waardoor ik best wel bang was dat ze gingen breken ofzo, maar ik heb er tot nu toe echt nog niks van gemerkt bijna 
O, wat sneu! Wat fijn dat je geholpen bent. Hopelijk komt de boot er ongeschonden vanaf.
ja was echt schrikken zeg, ik tril nog helemaal! en echt super lief inderdaad, heb geen vriendin hier in m’n buurt die ff konden helpen ook
en ondertussen allemaal vliegtuigen vet laag overvliegen en de brandweer die continu uitrukt, voelde echt even apocalyptisch aan
Ja, die vliegtuigen zijn echt kut. De ene doorstart naar de ander. Wat een herrie!
En ook niet echt een prettig gezicht, moet ik zeggen.
M’n oude buurman staat heel druk met een zaklamp naar z’n dak te schijnen. Ga maar even zeggen dat hij dat beter morgen kan doen 
Inderdaad.
Ook een liveblog bij NOS natuurlijk.
Hier waait het wel flink. Wel harder dan ik hier heb meegemaakt.
Op weg naar huis was er een stuk plastic onder de auto gewaaid. Bumper stuk een een kabeltje los. Maar paar km later sprong de temp. Meter in de auto uit naar boven. Best belangrijk kabeltje dus
Nu wachten op de pech hulp 
Oh shit, ik hoop dat ze er snel zijn en dat het goed te verhelpen is. Zodat je snel weer thuis bent.
Leuk zo’n nieuw huis in de binnenstad. Wel zo lek als een mandje 
De radiator is naar z’n mallemoer 
We worden naar huis gereden door een taxi
Ik ben zo klaar met die kutwind
Ik ook, word er ook zo onrustig van…
Oh huh serieus?! Hier schijnt de zon, is het droog, en de wind valt reuze mee (midden NL). 
Er komt blijkbaar nog een storm 
Het waait zo hard en die wind is echt ijskoud, bah.
Ik stond net stil met de auto en hij wiebelde gewoon door de wind! Zat al eerst te kijken of er iemand aan m’n auto zat want zo voelde het.
Ik ben zo klaar met deze kutwind en dan gaat het dit weekend weer zo hard waaien. Wat een ellende
Kan het stoppen met regenen
ik moet buiten werken
Ja heb uiteindelijk inderdaad maar een regenpak aangetrokken en op pad gegaan. Hier is het nu toevallig al wel even droog (typisch) maar de hele dag zou het niet lang genoeg droog zijn geweest om alles droog uit te kunnen voeren haha
Haha echt pech, het is hier na de middag droog geworden en het heeft ook gewoon niet meer geregend 
Kheb het zo pleuris koud al weken lang en dan elke keer die wind erbij
echt klaar ermee. Ik wil gewoon een beetje zon en niet zoveel wind!