Klaag hier over het weer

Leuk zo’n nieuw huis in de binnenstad. Wel zo lek als een mandje :tired_face:

De radiator is naar z’n mallemoer :sob:
We worden naar huis gereden door een taxi

Ik ben zo klaar met die kutwind

7 likes

Ik ook, word er ook zo onrustig van…

3 likes

Oh huh serieus?! Hier schijnt de zon, is het droog, en de wind valt reuze mee (midden NL). :thinking:

Er komt blijkbaar nog een storm :unamused:

Het waait zo hard en die wind is echt ijskoud, bah.
Ik stond net stil met de auto en hij wiebelde gewoon door de wind! Zat al eerst te kijken of er iemand aan m’n auto zat want zo voelde het.

Ik ben zo klaar met deze kutwind en dan gaat het dit weekend weer zo hard waaien. Wat een ellende

1 like

Kan het stoppen met regenen :frowning_face: ik moet buiten werken

Ja heb uiteindelijk inderdaad maar een regenpak aangetrokken en op pad gegaan. Hier is het nu toevallig al wel even droog (typisch) maar de hele dag zou het niet lang genoeg droog zijn geweest om alles droog uit te kunnen voeren haha

1 like

Haha echt pech, het is hier na de middag droog geworden en het heeft ook gewoon niet meer geregend :upside_down_face:

1 like

Kheb het zo pleuris koud al weken lang en dan elke keer die wind erbij :triumph: echt klaar ermee. Ik wil gewoon een beetje zon en niet zoveel wind!

2 likes

Ik vind het ook jammer dat we nu de “echte” winter over lijken te slaan. Dat rustige, zonnige maar koude winterweer mis ik echt. Mij hoor je pas klagen vanaf -10, zolang het dan maar zonnig is, windstil. Ik word echt strontchagrijnig namelijk van die constante wind! Zorgt voor onrust in m’n hoofd ofzo, continu dat geloei :no_mouth:

16 likes

Ik zweet me de tyfus met dit weer. Kuttegenwind

Precies! S nachts vriezen en dan overdag een lekker zonnetje, ookal is het dan koud!

4 likes

Ik mis ook de winter. Ben helemaal klaar met deze graftakkewind en donkere dagen.

1 like

Dit ja! Vind koud weer prima, lekker zonnetje erbij en mij hoor je niet klagen! Maar ben helemaal klaar met die wind en regen de hele dag, ben al zo vaak zeiknat geregend de afgelopen dagen of met wind tegen naar m’n werk moeten fietsen :rage:

1 like

Oh ik was nog niet klaar met klagen, het ergste van alles is van die kut miezer regen maar die dan wel met keiharde tegenwind in je gezicht wordt geblazen! /einderant

1 like

Stop. Met. Waaien! :rage:

1 like

Schijt wind echt ik zou het liefst de hele dag in bed willen liggen met dit deprimerende kutweer.

Word er oprecht chaggerijnig van inmiddels, het waait nu al gewoon een hele maand achter elkaar.
1 weekend oké maar 3??? :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes