Ik vind het ook jammer dat we nu de “echte” winter over lijken te slaan. Dat rustige, zonnige maar koude winterweer mis ik echt. Mij hoor je pas klagen vanaf -10, zolang het dan maar zonnig is, windstil. Ik word echt strontchagrijnig namelijk van die constante wind! Zorgt voor onrust in m’n hoofd ofzo, continu dat geloei 
Ik zweet me de tyfus met dit weer. Kuttegenwind
Precies! S nachts vriezen en dan overdag een lekker zonnetje, ookal is het dan koud!
Ik mis ook de winter. Ben helemaal klaar met deze graftakkewind en donkere dagen.
Dit ja! Vind koud weer prima, lekker zonnetje erbij en mij hoor je niet klagen! Maar ben helemaal klaar met die wind en regen de hele dag, ben al zo vaak zeiknat geregend de afgelopen dagen of met wind tegen naar m’n werk moeten fietsen 
Oh ik was nog niet klaar met klagen, het ergste van alles is van die kut miezer regen maar die dan wel met keiharde tegenwind in je gezicht wordt geblazen! /einderant
Stop. Met. Waaien! 
Schijt wind echt ik zou het liefst de hele dag in bed willen liggen met dit deprimerende kutweer.
Word er oprecht chaggerijnig van inmiddels, het waait nu al gewoon een hele maand achter elkaar.
1 weekend oké maar 3??? 
OMG het sneeuwt!!
Het is 2 uur Snachts maar zou het liefst nu naar buiten willen want dit is toch fantastisch als je verder niks hoeft…
Wat me wel naar het volgende punt brengt: het sneeuwt… naast een gigantisch slaapgebrek ga ik hier morgenochtend ook mee moeten dealen (als het blijft liggen) 
Oh zo irritant met uitlaten ja! Ik heb steeds dat ik denk van oké het is droog, snel de honden uitlaten nu het kan… en dan kan ik halverwege de ronde weer terug naar huis rennen omdat het ineens weer stortregent😭
Ja ik keek ook laatst 
Ik word echt gek van die regen, dat nattige, de WIND argh! Ik vind winter wel leuk, als het koud is, maar wel gewoon ‘mooi’ weer. Gelukkig heb ik bijna vakantie en ga ik naar Oostenrijk

Dit fucking zeikweer!!! Ik ben helemaal koud, verkleumd en chagrijnig terwijl ik ingepakt ben als een eskimo. En dan zie ik allemaal meiden rondlopen in enkel jeans met de enkels bloot en een hoodie ofzo, echt wtf???
Dat was ik misschien wel hahaha
Ik heb het ALTIJD warm, maar 6 x per dag zeiknat regenen is echt kut. Mijn jas droogt gewoon niet meer op ook.
Weeeer regen
Ik wil dit weekend wandelen
Ik kijk zo uit naar warmer weer, niet normaal.
Helemaal klaar met dat KUT weer echt uuuuuuugh
We lopen ook echt officieel achter wat zonuren betreft
Bij ons staat er wel een mini zonnetje achter de wolk, en zowaar in de 14 dagen voorspelling 16 graden en droog