Klaag hier over het weer

OMG het sneeuwt!!
Het is 2 uur Snachts maar zou het liefst nu naar buiten willen want dit is toch fantastisch als je verder niks hoeft…

Wat me wel naar het volgende punt brengt: het sneeuwt… naast een gigantisch slaapgebrek ga ik hier morgenochtend ook mee moeten dealen (als het blijft liggen) :facepalm:

4 likes

Oh zo irritant met uitlaten ja! Ik heb steeds dat ik denk van oké het is droog, snel de honden uitlaten nu het kan… en dan kan ik halverwege de ronde weer terug naar huis rennen omdat het ineens weer stortregent😭

2 likes

Ja ik keek ook laatst :cry:

Ik word echt gek van die regen, dat nattige, de WIND argh! Ik vind winter wel leuk, als het koud is, maar wel gewoon ‘mooi’ weer. Gelukkig heb ik bijna vakantie en ga ik naar Oostenrijk :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Dit fucking zeikweer!!! Ik ben helemaal koud, verkleumd en chagrijnig terwijl ik ingepakt ben als een eskimo. En dan zie ik allemaal meiden rondlopen in enkel jeans met de enkels bloot en een hoodie ofzo, echt wtf???

1 like

Dat was ik misschien wel hahaha

1 like

Ik heb het ALTIJD warm, maar 6 x per dag zeiknat regenen is echt kut. Mijn jas droogt gewoon niet meer op ook.

Weeeer regen :sob: Ik wil dit weekend wandelen

1 like

Ik kijk zo uit naar warmer weer, niet normaal.

2 likes

Helemaal klaar met dat KUT weer echt uuuuuuugh

We lopen ook echt officieel achter wat zonuren betreft

1 like

Waarom schijnt de zon dan nu?!?!

Bij ons staat er wel een mini zonnetje achter de wolk, en zowaar in de 14 dagen voorspelling 16 graden en droog :smiling_face_with_three_hearts:

Wrijf het er maar in :sob:

Hier nu ook windstil, droog en een zonnetje, maar over 2 uur weer code geel voor de rest van de dag vanwege regen, hagel en die k*twind :tired_face:

Gadver, ben hier ZO klaar mee.

Continu regen en dan ook nog zo’n vieze lauwige net-niet temperatuur. Echt de definitie van smerig weer.

3 likes

Die kut tegenwind op de fiets ook echt he… Ik moest een zware doos meesjouwen op de fiets en ik kwam gewoon bijna niet vooruit en zweet me helemaal kapot met mijn winterjas aan.

1 like

Sorry voor mn taalgebruik maar jeeezus hebben we tegenwoordig een fucking orkaanseizoen ofzo in Nederland?? Dit is toch niet meer normaal :confounded::face_with_symbols_over_mouth::triumph:

4 likes

Deed net de deur can mn auto open toen er een windvlaag was en volgens mij vloog die er bijna uit. Schrok me de tyfus

1 like

Hier is alles al te barsten gewaaid. Zo zonde :frowning:

Ja, is het niet kapot gevroren dan is het nu wel kapot gewaaid… Zo zonde!