Wrijf het er maar in 
Hier nu ook windstil, droog en een zonnetje, maar over 2 uur weer code geel voor de rest van de dag vanwege regen, hagel en die k*twind 
Gadver, ben hier ZO klaar mee.
Continu regen en dan ook nog zo’n vieze lauwige net-niet temperatuur. Echt de definitie van smerig weer.
Die kut tegenwind op de fiets ook echt he… Ik moest een zware doos meesjouwen op de fiets en ik kwam gewoon bijna niet vooruit en zweet me helemaal kapot met mijn winterjas aan.
Sorry voor mn taalgebruik maar jeeezus hebben we tegenwoordig een fucking orkaanseizoen ofzo in Nederland?? Dit is toch niet meer normaal 

Deed net de deur can mn auto open toen er een windvlaag was en volgens mij vloog die er bijna uit. Schrok me de tyfus
Hier is alles al te barsten gewaaid. Zo zonde 
Ja, is het niet kapot gevroren dan is het nu wel kapot gewaaid… Zo zonde!
Voor de mensen die alvast in lentesferen willen komen:
Vogels kieken 
Alsjeblieft geef me wat zonnnnnnnn. Wat een deprimerend klote weer
Ik wil al de hele tijd ff naar buiten want deze dag duurt echt eeuwig maar het wordt gewoon niet droog.
En ja ik smelt van regen momenteel.
Laatste dagje met heel grijs weer geloof ik, daarna af en toe weer een zonnetje.
Hoop het zo want heb echt zin in lekker warm op terrasje of een wandeling maken in de zon 
Pfff van mij mag het warm worden, want het is zo koud in huis. Overweeg gewoon om een tweede pyjama en paar sokken aan te doen
Die tegenwind! Wilde naar de stad gaan, maar ik werd gewoon zo misselijk van de wind. Ben weer teruggekeerd zonder spul waarvoor ik ging
Die hoge temperatuur met die harde wind, mijn hooikoorts denkt feest. Ik heb net even een half uurtje gewandeld maar ik voel me helemaal gaar nu en ik zweet me ook te pletter trouwens want ik dacht harde wind = lange broek. Ik wil regen.
Ik ben ook zo klaar met die zon, geef me gewoon regen!
Ik zie geen reet als ik buiten loop en die zon schijnt in m’n ogen, zonnebrand voelt altijd zo smerig en al helemaal op m’n gezicht. En mijn hondjes hebben het nu al zwaar met in dit weer te wandelen dus rot op zon.
Ik wil regen
Omg had dit nog niet gezien. Deprimerend
De enige reden om even tevreden te zijn met regen is in de hoop dat er minder bosbranden komen. Bah de hele dag binnen zitten, word al chagerijnig als ik er aan denk.