Voor de mensen die alvast in lentesferen willen komen:
Vogels kieken
Voor de mensen die alvast in lentesferen willen komen:
Vogels kieken
Alsjeblieft geef me wat zonnnnnnnn. Wat een deprimerend klote weer
Ik wil al de hele tijd ff naar buiten want deze dag duurt echt eeuwig maar het wordt gewoon niet droog.
En ja ik smelt van regen momenteel.
Laatste dagje met heel grijs weer geloof ik, daarna af en toe weer een zonnetje.
Hoop het zo want heb echt zin in lekker warm op terrasje of een wandeling maken in de zon
Pfff van mij mag het warm worden, want het is zo koud in huis. Overweeg gewoon om een tweede pyjama en paar sokken aan te doen
Die tegenwind! Wilde naar de stad gaan, maar ik werd gewoon zo misselijk van de wind. Ben weer teruggekeerd zonder spul waarvoor ik ging
Die hoge temperatuur met die harde wind, mijn hooikoorts denkt feest. Ik heb net even een half uurtje gewandeld maar ik voel me helemaal gaar nu en ik zweet me ook te pletter trouwens want ik dacht harde wind = lange broek. Ik wil regen.
Ik ben ook zo klaar met die zon, geef me gewoon regen!
Ik zie geen reet als ik buiten loop en die zon schijnt in mân ogen, zonnebrand voelt altijd zo smerig en al helemaal op mân gezicht. En mijn hondjes hebben het nu al zwaar met in dit weer te wandelen dus rot op zon.
Ik wil regen
Omg had dit nog niet gezien. Deprimerend
De enige reden om even tevreden te zijn met regen is in de hoop dat er minder bosbranden komen. Bah de hele dag binnen zitten, word al chagerijnig als ik er aan denk.
Ik probeer een soort van mini herfst mood te installeren voor volgende week, dus even naar buiten met regenjas aan en dan lekker warm onder de douche ofzo
Scheelt dat je niet zeiknat naar kantoor hoeft te fietsen alsnog
Oh ik ben wel blij met regen, hopelijk kan ik me dan eindelijk wat beter concentreren op mijn werk. Ik woon aan een plein met wat winkels (bakker, supermarkt, delicatessenzaak) en met mooi weer zitten hier veel te veel mensen te chillen.
Oef, ik kijk echt een beetje op tegen de regen merk ik. Hoop dat ik nog wel dagelijks even kan wandelen⊠het mooie weer heeft me de afgelopen week echt er doorheen gesleept denk ik.
Ja herkenbaar! Ik ben heel blij voor de natuur wel, maar het zonnetje deed wel héél veel voor mijn gemoedstoestand.
Ik komt niet klagen. Ik wil even zeggen dat dit weer perfect is. Alles er boven of er onder is volslagen kut. Ik heb een goeie dag.
Waarom waait het zo hard, en waar is de zon???
Ik vind een beetje afwisseling tussen zon en grijs wel fijn met het thuis zitten, maar ik ben nu in een wil-zon fase
Werd gister van de brug afgewaaid, al lopend. Nu heb ik het super koud, verwarming staat gewoon aan
Pffff kan die wind weer stoppen??? En het is ook echt vreselijk koud. Gatverdamme