Klaag hier over het weer

Ik probeer een soort van mini herfst mood te installeren voor volgende week, dus even naar buiten met regenjas aan en dan lekker warm onder de douche ofzo
Scheelt dat je niet zeiknat naar kantoor hoeft te fietsen alsnog

2 likes

Oh ik ben wel blij met regen, hopelijk kan ik me dan eindelijk wat beter concentreren op mijn werk. Ik woon aan een plein met wat winkels (bakker, supermarkt, delicatessenzaak) en met mooi weer zitten hier veel te veel mensen te chillen.

2 likes

Oef, ik kijk echt een beetje op tegen de regen merk ik. Hoop dat ik nog wel dagelijks even kan wandelen
 het mooie weer heeft me de afgelopen week echt er doorheen gesleept denk ik.

7 likes

Ja herkenbaar! Ik ben heel blij voor de natuur wel, maar het zonnetje deed wel héél veel voor mijn gemoedstoestand.

1 like

Ik komt niet klagen. Ik wil even zeggen dat dit weer perfect is. Alles er boven of er onder is volslagen kut. Ik heb een goeie dag.

11 likes

Waarom waait het zo hard, en waar is de zon??? :mad: :mad:

Ik vind een beetje afwisseling tussen zon en grijs wel fijn met het thuis zitten, maar ik ben nu in een wil-zon fase :sweat_smile:

Werd gister van de brug afgewaaid, al lopend. Nu heb ik het super koud, verwarming staat gewoon aan

Pffff kan die wind weer stoppen??? En het is ook echt vreselijk koud. Gatverdamme

3 likes

Ik kwam net ineens tot het besef dat als ik hartje zomer ook nog vanuit huis moet werken dit mijn dood gaat worden :skull_and_crossbones: :skull_and_crossbones: :skull_and_crossbones: mijn huis wordt altijd bloedje heet maar kon het altijd wel handelen omdat ik doordeweeks toch lekker fris met airco op werk zit. Misschien toch tijd voor een airco

Mijn werk heeft aangekondigd dat ze de airco niet gaan aanzetten, want veiliger.

ook jij veel sterkte gewenst in deze barre tijden, lekker dan

1 like

Ik wil regen! Er was eerst onweer voorspeld bij mij vandaag maar dat is allemaal al verdampt haha. Geen idee of iemand de film Holes kent, maar daar hoopt een groep jongens ook steeds op regen in een woestijn en telkens als er een wolk aankomt verdampt die voordat hij bij hen aankomt. Zo voelt het de laatste weken ook een beetje. :frowning:

1 like

Hier vanochtend wel enorme hoosbuien en onweer. Regen is lekker, maar het onweer hoefde niet zo van mij.

Ben daar ook helemaal klaar meeđŸ˜€

1 like

Ik ben zooooo boos op die klote pollen. Ben gisteren 2x 5 minuten buiten geweest en dat veroorzaakte gisteravond tot een grote hooikoortsaanval waar ik nu ook weer mee wakker werd. Voel me zo ellendig, alles doet pijn en brandt. Vrijdag komt er pas regen aan en donderdag ben ik jarig, wilde juist zo graag van de zon genieten :frowning: Zometeen maar langs andere drogisten, overal zijn de hooikoorts oogdruppels uitverkocht

1 like

Ik word ook helemaal gestoord. Als ik buiten ben gaat het nog wel, maar als ik dan binnen ben en ga zitten
benauwd, niezen, loopneus en dan nog die ogen.:weary:

Geniet verder wel echt van dit weer, maar die hooikoorts mag wel wat minder.

1 like

Wow hier ook vier dagen haha. Verschrikkelijk

1 like

Gatverdamme wat is het vies broeierig warm. Krijg hier echt koppijn van.

3 likes

hier ook maar geeft wel mooie luchten met donker licht.

1 like

Wat is het benauwd.