Klaag hier over het weer

Werd gister van de brug afgewaaid, al lopend. Nu heb ik het super koud, verwarming staat gewoon aan

Pffff kan die wind weer stoppen??? En het is ook echt vreselijk koud. Gatverdamme

3 likes

Ik kwam net ineens tot het besef dat als ik hartje zomer ook nog vanuit huis moet werken dit mijn dood gaat worden :skull_and_crossbones: :skull_and_crossbones: :skull_and_crossbones: mijn huis wordt altijd bloedje heet maar kon het altijd wel handelen omdat ik doordeweeks toch lekker fris met airco op werk zit. Misschien toch tijd voor een airco

Mijn werk heeft aangekondigd dat ze de airco niet gaan aanzetten, want veiliger.

ook jij veel sterkte gewenst in deze barre tijden, lekker dan

1 like

Ik wil regen! Er was eerst onweer voorspeld bij mij vandaag maar dat is allemaal al verdampt haha. Geen idee of iemand de film Holes kent, maar daar hoopt een groep jongens ook steeds op regen in een woestijn en telkens als er een wolk aankomt verdampt die voordat hij bij hen aankomt. Zo voelt het de laatste weken ook een beetje. :frowning:

1 like

Hier vanochtend wel enorme hoosbuien en onweer. Regen is lekker, maar het onweer hoefde niet zo van mij.

Ben daar ook helemaal klaar mee😤

1 like

Ik ben zooooo boos op die klote pollen. Ben gisteren 2x 5 minuten buiten geweest en dat veroorzaakte gisteravond tot een grote hooikoortsaanval waar ik nu ook weer mee wakker werd. Voel me zo ellendig, alles doet pijn en brandt. Vrijdag komt er pas regen aan en donderdag ben ik jarig, wilde juist zo graag van de zon genieten :frowning: Zometeen maar langs andere drogisten, overal zijn de hooikoorts oogdruppels uitverkocht

1 like

Ik word ook helemaal gestoord. Als ik buiten ben gaat het nog wel, maar als ik dan binnen ben en ga zitten…benauwd, niezen, loopneus en dan nog die ogen.:weary:

Geniet verder wel echt van dit weer, maar die hooikoorts mag wel wat minder.

1 like

Wow hier ook vier dagen haha. Verschrikkelijk

1 like

Gatverdamme wat is het vies broeierig warm. Krijg hier echt koppijn van.

3 likes

hier ook maar geeft wel mooie luchten met donker licht.

1 like

Wat is het benauwd.

Warmte GA WEG het is zo benauwd :sob:

Wauw het is inderdaad mega benauwd buiten - mijn hemel.

Positief puntje: ik kan nu wel rustig in shorts rondlopen zonder dat ik me druk hoef te maken over dat ik aan het verbranden ben. Dat is dan wel weer chill.

Ik krijg van dit weer hoofdpijn.

1 like

Ik dacht ook dat ik niet zou verbranden met dit weer maar ben knalrood :disappointed_relieved: De zon is toch nog wel sterk ondanks de wolken

Ah nee, verbranden is zo rot! Bij mij ging het gelukkig wel goed, maar je hebt wel gelijk hoor. Kan ook weer heel verraderlijk zijn :sweat_smile:

Nu 31 graden in m’n huis. Heb voelt alsof ik stik. Zit alleen maar hete lucht in te ademen :frowning:
Ben echt fan van de zomer, maar dit gaat te ver.