Klaag hier over het weer

Warmte GA WEG het is zo benauwd :sob:

Wauw het is inderdaad mega benauwd buiten - mijn hemel.

Positief puntje: ik kan nu wel rustig in shorts rondlopen zonder dat ik me druk hoef te maken over dat ik aan het verbranden ben. Dat is dan wel weer chill.

Ik krijg van dit weer hoofdpijn.

1 like

Ik dacht ook dat ik niet zou verbranden met dit weer maar ben knalrood :disappointed_relieved: De zon is toch nog wel sterk ondanks de wolken

Ah nee, verbranden is zo rot! Bij mij ging het gelukkig wel goed, maar je hebt wel gelijk hoor. Kan ook weer heel verraderlijk zijn :sweat_smile:

Nu 31 graden in m’n huis. Heb voelt alsof ik stik. Zit alleen maar hete lucht in te ademen :frowning:
Ben echt fan van de zomer, maar dit gaat te ver.

Nog een dagje afzien

ga

weg

2 likes

Kan nier slapen weer me geen houding te geven mwehhh

Klam, warm, geen ontsnapping mogelijk, geeft me altijd zo’n benauwend gevoel

1 like

Ja dat is weer een beetje het andere uiterste he :tired_face:
Ik wil ook geen regen en 18-20 graden :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik vind deze hitte prima zolang ik niks hoef te doen. Maar helaas moet er gewoon flink gebuffeld worden vanmiddag en vanavond :tired_face: en hier in het noorden zal er wel weer geen drup vallen

1 like

In het noorden is het wel het beste volgens mij.
Ik ben nu juist onderweg naar Groningen omdat het daar een beetje te doen is. Lekker aan het meer chillen. Beter dan waar ik woon iig :weary::weary: daar is het altijd niet te doen en zo broeierig en windstil omdat het verder landinwaarts is.

1 like

Ik hoop vandaag op onweer. Ben klaar met die hitte. Op mijn zolder is het zo rond de 35-38 graden alweer.

1 like

En wie is er precies deze week ongesteld met dit warme weer? Juist, me :roll_eyes:

2 likes

Ik had het topic even niet bijgehouden en dacht dat je dit vandaag had gepost, snapte er niks van hahašŸ˜‚

1 like

ik heb het te warm om actief te klagen

5 likes

Hele dag lekker in de airco op kantoor gezeten en dan naar buiten moeten… :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

Naar buiten vond ik nog niet zo erg.
Wel in mijn auto moeten zonder airco die urenlang in de zon heeft gestaan…

1 like

Ik moet ā€œā€œgelukkigā€ā€ met de trein zonder airco hahahaha​:pensive::pensive: