Klaag hier over het weer

Nog een dagje afzien

ga

weg

2 likes

Kan nier slapen weer me geen houding te geven mwehhh

Klam, warm, geen ontsnapping mogelijk, geeft me altijd zo’n benauwend gevoel

1 like

Ja dat is weer een beetje het andere uiterste he :tired_face:
Ik wil ook geen regen en 18-20 graden :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik vind deze hitte prima zolang ik niks hoef te doen. Maar helaas moet er gewoon flink gebuffeld worden vanmiddag en vanavond :tired_face: en hier in het noorden zal er wel weer geen drup vallen

1 like

In het noorden is het wel het beste volgens mij.
Ik ben nu juist onderweg naar Groningen omdat het daar een beetje te doen is. Lekker aan het meer chillen. Beter dan waar ik woon iig :weary::weary: daar is het altijd niet te doen en zo broeierig en windstil omdat het verder landinwaarts is.

1 like

Ik hoop vandaag op onweer. Ben klaar met die hitte. Op mijn zolder is het zo rond de 35-38 graden alweer.

1 like

En wie is er precies deze week ongesteld met dit warme weer? Juist, me :roll_eyes:

2 likes

Ik had het topic even niet bijgehouden en dacht dat je dit vandaag had gepost, snapte er niks van hahašŸ˜‚

1 like

ik heb het te warm om actief te klagen

5 likes

Hele dag lekker in de airco op kantoor gezeten en dan naar buiten moeten… :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

Naar buiten vond ik nog niet zo erg.
Wel in mijn auto moeten zonder airco die urenlang in de zon heeft gestaan…

1 like

Ik moet ā€œā€œgelukkigā€ā€ met de trein zonder airco hahahaha​:pensive::pensive:

Ohnee en dan ook nog met mondkapje!

1 like

Ik weet dat je hier moet klagen maar jeeeeeej de hele luchr is hier ineens in 5 min van stralend blauw naar bewolkt gegaan en volgens buienrader gaat t zo los.

Dat het hier ook met bakken uit de hemel moge pleuren :pray:

Mehhh in Groningen komt op zn vroegst morgen om 09.00 pas regen en onweer😢

Hier komt echt bijna nooit die dikke regen en onweersbui :frowning:

Yes hier in Rdam gaat het los! Hoop dat het heerlijk fris wordt.