Nee inderdaad! Vorige keer ging het er ook net langs
Denk dat wij buren zijn.
Wat een ellendige, warme nacht ook, verschrikkelijk.
Hier heeft het wel geregend gister, maar het is nog steeds superbenauwd. Hier gaan buien vaak ook net langs en zie vandaag ook vrijwel niets.
En uiteraard hier in het noorden is letterlijk een drup op de gloeiende plaat gevallen. Beetje jammer dit. Ook voor mn tuin
Hier is ook niets gevallen en ik zweet me nog steeds de pleuris
Waarom is het zo windstil? In mn huis is het nog steeds 29°. Terwijl het buiten 24 is en ik alles tegen elkaar open heb gezet. Maar het waait 0,0 door
Ohhh eindelijk een dikke bui
Hier was gisteravond wel veel regen en het koelde toen ook eindelijk af maar nu schijnt die kutzon weer en is het meteen weer bloedheet.
ROT OP ZON.
Gister tijdens de regen leek het niet eens te tochten, had helemaal m’n ramen open gezet maar t mocht niet baten
Pfff het is zo benauwd ik zit echt op de regen te wachten
Sjongejonge ik dacht dat het 20 graden was en we wel een lekker stukje konden fietsen. 2 heuvels later maar weer omgekeerd. 3 liter zweet verloren. Blijkt het 28 graden te zijn. Dus nu maar weer plat.
ik ga in de bios bivakkeren
Dat is meestal juist niet zo, helaas. De regen klettert op een bloedhete ondergrond en verdampt direct. Daaromzeggen “ze” ook wel eens ‘het regent warm water’. Het wordt in eerste instantie alleen maar benauwder.
Regen is pas van nut als de ondergrond eenmaal is afgekoeld.
Ja en als het al heel lang heel droog is heeft veel regen in korte tijd ook weinig zin toch? Want doordat alles gortdroog is neemt het geen water op en beland alles direct in de goot/sloot.
Nog zo warm binnen, alles tegen elkaar open gehad.
Echt verschrikkelijk…
Ik ben meteen aan het googlen naar mobiele airco’s
Wij hebben zelfs zo’n ding alleen maakt zoveel lawaai dat ik er niet mee kan slapen. Dus nadat we het uitzetten is het binnen 30 min weer warm.
Hou daar rekening mee in je zoektocht.
Zo plakkerig in bed, bah! Kan zo niet normaal slapen.
Kan het ooit normaal? De afgelopen dagen bloedheet en nu weer mega storm?!
Oh heerlijk elke dag even zeuren in dit topic
Echt he.
Deed het raam vanochtend open in de sauna slaapkamer en had waait direct keihard naar binnen. Beetje teveel van het goede weer:triumph: