Klaag hier over het weer

Nog zo warm binnen, alles tegen elkaar open gehad.

Echt verschrikkelijk…

Ik ben meteen aan het googlen naar mobiele airco’s :see_no_evil:

1 like

Wij hebben zelfs zo’n ding alleen maakt zoveel lawaai dat ik er niet mee kan slapen. Dus nadat we het uitzetten is het binnen 30 min weer warm.
Hou daar rekening mee in je zoektocht.

1 like

Zo plakkerig in bed, bah! Kan zo niet normaal slapen.

Kan het ooit normaal? De afgelopen dagen bloedheet en nu weer mega storm?!

Oh heerlijk elke dag even zeuren in dit topic :joy:

3 likes

Echt he.
Deed het raam vanochtend open in de sauna slaapkamer en had waait direct keihard naar binnen. Beetje teveel van het goede weer​:triumph: :triumph:

2 likes

Het lijkt nu wel herfst. Dat wisselende steeds of heel warm of koud. Gewoon een temperatuur van 24 met klein zonnetje is perfect.

7 likes

Wat een schijtweer! Meteen minder zin om dingen te gaan doen. :expressionless:

1 like

Ja het is echt het een of het ander lijkt t wel…

1 like

Ik ben alweer helemaal klaar met dit weer, ik wil zon :sob:

2 likes

Blehhh, van dit grijze miezerweer word ik niet vrolijk. Wil vanalles doen, maar heb geen idee wat…

Altijd als we een BBQ gepland hebben is het dit weer. Whhyyy :weary:

Same here :sweat:
Mijn ouders hebben een bbq georganiseerd omdat ik eindelijk mijn scriptie gehaald heb. Schoonouders komen ook, het is voor het eerst dat mijn ouders en schoonouders elkaar gaan ontmoeten. En dan is het dit weer pff.

Aah dat is zo balen! Zulke dingen zijn zoveel gemakkelijker als het lekker weer is en iedereen naar buiten kan. Hoop dat je alsnog een leuke avond hebt!

Ik heb ook gelijk nergens meer echt zin in met dit weer
Maar goed het is wel weer meer geoorloofd (in mn hoofd) om gewoon op de bank of in bad te hangen

2 likes

Ik had eindelijk afgesproken met vriendinnen… is het dit weer! Ik haat de weergoden

Ja dit. Ik voel mij nu dan minder ‘schuldig’ als ik op de bank hang. Aan de andere kant is gewoon niet zeiknat op je plek van bestemming aankomen ook wel fijn. Ik ben niet echt een zonaanbidder maar vind dit wel weer het andere uiterste. Bleh.

2 likes

Ik haat sowieso wind. Alle bloemen gaat kapot in de tuin :unamused:

1 like

Regen, regen, regen…

Moet de was nu weer binnen ophangen door de regen, zo irritant. Droogt nu niet onder de overkapping.