Het lijkt nu wel herfst. Dat wisselende steeds of heel warm of koud. Gewoon een temperatuur van 24 met klein zonnetje is perfect.
Wat een schijtweer! Meteen minder zin om dingen te gaan doen.
Ja het is echt het een of het ander lijkt t welâŠ
Ik ben alweer helemaal klaar met dit weer, ik wil zon
Blehhh, van dit grijze miezerweer word ik niet vrolijk. Wil vanalles doen, maar heb geen idee watâŠ
Altijd als we een BBQ gepland hebben is het dit weer. Whhyyy
Same here
Mijn ouders hebben een bbq georganiseerd omdat ik eindelijk mijn scriptie gehaald heb. Schoonouders komen ook, het is voor het eerst dat mijn ouders en schoonouders elkaar gaan ontmoeten. En dan is het dit weer pff.
Aah dat is zo balen! Zulke dingen zijn zoveel gemakkelijker als het lekker weer is en iedereen naar buiten kan. Hoop dat je alsnog een leuke avond hebt!
Ik heb ook gelijk nergens meer echt zin in met dit weer
Maar goed het is wel weer meer geoorloofd (in mn hoofd) om gewoon op de bank of in bad te hangen
Ik had eindelijk afgesproken met vriendinnen⊠is het dit weer! Ik haat de weergoden
Ja dit. Ik voel mij nu dan minder âschuldigâ als ik op de bank hang. Aan de andere kant is gewoon niet zeiknat op je plek van bestemming aankomen ook wel fijn. Ik ben niet echt een zonaanbidder maar vind dit wel weer het andere uiterste. Bleh.
Ik haat sowieso wind. Alle bloemen gaat kapot in de tuin
Regen, regen, regenâŠ
Moet de was nu weer binnen ophangen door de regen, zo irritant. Droogt nu niet onder de overkapping.
Ik heb helemaal het herfstgevoel door dit weer. En dat is nooit echt mijn beste seizoen.
Ik vind dit al erg maar morgen schijnt het ook nog te gaan stormen
In plaats van bijna twee weken zuid portugal, ben ik nu een midweek in Nederland op vakantie. Logisch dat het weer minder is, maar één dag niet de hele dag door regen was wel fijn geweest. We gebben een leuke tuin bij het huisje en ik had mij verheugd om daar gebruik van te maken, maar dat zit er helaas niet in.
Wat is dit godver voor een kutzomer? een paar dagen lekker weer en daarna weer 2 weken gekut als ik de voorspellingen mag geloven.
âHet wordt een droge hete zomerâ my ass. Ik bedoel, daar zat ik ook niet op te wachten maar deze eindeloze grijze regen weken zijn zo waardeloos.
En dan krijgen we zeker de 2e helft van Augustus weer zoân ondraaglijke hittegolf rond de 40 graden.
OyâŠ
Hallo waar blijft de zomer?! Het is halverwege juli en gewoon herfstweer. Ik wil 25+ graden en zon!