Wat is dit godver voor een kutzomer? een paar dagen lekker weer en daarna weer 2 weken gekut als ik de voorspellingen mag geloven.
“Het wordt een droge hete zomer” my ass. Ik bedoel, daar zat ik ook niet op te wachten maar deze eindeloze grijze regen weken zijn zo waardeloos.
En dan krijgen we zeker de 2e helft van Augustus weer zo’n ondraaglijke hittegolf rond de 40 graden.
Oy…
Hallo waar blijft de zomer?! Het is halverwege juli en gewoon herfstweer. Ik wil 25+ graden en zon!
Gisteren was het weer bijna perfect. Zonnetje, niet te warm, niet te koud.
En nu regen en bewolkt.
Hier ook chaggerijnig van deze tot nu toe typische hollandse zomer. Maar ik zet mn zinnen maar op een geweldige nazomer (wanneer ik er stiekem toch meer kan van genieten want nu druk met werken).
Mag toch hopen dat als ik over paar weken vakantie heb dat het dan beter weer is. Dit is toch niet te doen… wat een ellende
Hier breekt het ineens open, zonnig en warmer. Hopelijk daar ook!
Ik vind het tot nu toe een geweldige zomer maar vandaag is het echt vies benauwd
Waar is de beloofde zon en 25 graden?! Zodra we naar Amsterdam gingen werd het dik bewolkt en toen we eenmaal in Vondelpark ons kleedje hadden uitgestald heeft het zelfs een beetje geregend
Nou ik ga komend weekend weg in eigen land en ‘t gaat volgens mijn nonstop regenen, en over twee weken ga ik richting Oost-Europa en dat ziet er ook niet rooskleurig uit
Van mij hoeft het echt geen dertig graden te zijn, niet eens vijfentwintig, niet eens twintig, als het maar droog is en de lucht een beetje helder. Regen verpest zo de sfeer
Ik ga zondag een weekende in eigen land en het gaat onweren.
Het is te heet en te benauwd
Waar is de zon?
waarom staat dit topic zo laag???
iedereen die er van houdt, geniet ervan!
ik ga mn airco uit het stof halen, vanaf volgende week aanhoudend warm zo lijkt het nu
Ah bah dat van volgende week had ik nog niet gezien. Hier ook de airco al tevoorschijn gehaald, echt een lifesaver.
Hartstikke leuk hoor dit weer, maar niet als je moet werken op je zolderkamertje…
ja dacht ik ook, tegenvaller dit he…
Waarom gaat het morgen nou weer onweren
Huh het is voor mijn gevoel juist al weken lang rond de 22 graden. Iets minder zon, dat wel. Vond het weer van de afgelopen weken echt genieten
Ja, helaas wel.
Mijn kamer is nu al heet. Echt fijn als het langer warm wordt (not). Ik hoopte eigenlijk dat we er met een koudere zomer vanaf zouden komen.
Afgelopen paar weken vond ik echt heerlijk.