Binnen is het 24 graden maar buiten in de tuin 35.
Ik blijf wel binnen
Precies dit. Al heb ik ook wel ergens fomo. Zie op insta allemaal mensen op het strand en voel me dan toch een beetje sufkop omdat ik binnen zit (met kerstmuziek aan nota bene). Ga na het eten wel een wandeling maken, als het wat afgekoeld is.
Ik ga zo voor het eerst op de hondenkoelmat slapen, maar weet al dat dat niet zo veel doet.
Ik zit op mān balkon maar het wordt ook gewoon niet koeler en het waait gewoon totaaaaaal niet. Ben hier echt niet voor gemaakt
Zouden barbecuen vanavond maar het was te warm om buiten te zijn⦠Binnen voor de waaier stokbrood met kruidenboter gegeten als avondeten
Ik wil jullie enigszins geruststellen, ik heb het idee dat ik de laatste 2-3 jaar beter tegen de hitte kan, dus misschien komt dit bij jullie ook nog, ben wel al een paar jaar 30+.
Hahaha, door de ouderdom. Zonlicht is nog steeds niet aan mij besteed, maar volgens de opticien heeft dat mede met mijn oogkleur te maken, ik vind alles te fel en te licht en te wit, blijkbaar filter ik te weinig ofzo. Maar goed, ik leef gewoon bijna 24/7 met mijn zonnebril op en heb graag de gordijnen dicht (en op het werk standaard de shutters omlaag).
Hou op met meeee. Ga wel even kijken of ik donderdag vrij kan fixen, kennie werken in deze temperaturen hoorā¦
Eeeeven gokje: je dertigste verjaardag? (Omfg hopelijk schat ik je nu niet te oud in, maar volgens mij zijn we van hetzelfde jaar )
Het is half 12 en nog steeds 27 graden?!
Ik heb lichtbruine, geel-achtige ogen. Maar schijnbaar heb ik heel weinig pigment dicht rond mān pupil en daarom is mijn pupil een soort van standaard groter dan bij andere mensen (?). Ik zie ook geen reet in de auto in het donker in de regen bij tegenlicht, haha, om die reden zat ik bij de opticien toen hij me dat vertelde, dat had daar volgens hem ook mee te maken.
Heb nu zoān teringdure Serengeti-zonnebril met de beste glazen en dat helpt enorm! Had ik echt eerder moeten doen, heb al mān andere zonnebrillen verkocht.
Mn slaapkamer is zo bloedheet, hoe moet ik nou slapen
Die temperaturen voor komende week⦠ik heb zin om ervan te huilen. Verschrikkelijk.
Mijn kamer was gisteravond nog een soort van āhet is warm, maar te doenā sauna. Nu is het de sauna van de hel. Ik ga nu ECHT sparen voor een mobiele airco
Niet waar!! Dinsdag.
OkƩ ik word geen 30, maar 29.
Ik zie bij de weersvoorspelling voor volgende week (nu iig nog) staan dat het 's nachts gelukkig wat meer afkoelt. Vannacht was echt niet te doen.
Geniet deze week maar even van de wat lagere temperaturen want er staat een hittegolf voor de deur.
Ik heb dus nachtdiensten aankomende week met de hoogste temperaturen. Dat word dus lekker slapen overdag. Not.
Fakkerdefak ik wil even naar de apotheek, maar ik heb geen zin om buiten in de regen te wachten. Ik stel het wel uit
Het is hier zo benauwd⦠was net even buiten (met mondkapje) en ik werd op een gegeven moment gewoon licht in mijn hoofd. Ik was bang dat ik zou omvallen toen ik even bukte. Zo irritant