Klaag hier over het weer

Gelukkig ben je toch nog om op te eten ondanks deze gebrekkige kennis.

1 like

Niks geen regen hier :sob:

En wat ik trouwens ook schijtirritant vind is dat op buienradar als ik het overzicht voor de komende twee weken bekijk - ja ik open dit duizend keer per uur in de hoop dat ze hoe dichterbij des te beter weten dat het tĂłch ineens geen 35 graden meer wordt maar vanaf morgen regen en 20!! Is nooit natuurlijk - dat dan het icoontje voor alle komende dagen geleden en wolkje met zo’n Ă©n onweer aangeeft en er bij staat hoeveel neerslag er valt enzo. Maar als je een dag aanklikt voor de breakdown per uur dan is het ineens elk uur kurkdroog met 0,0 neerslag :angry::angry::angry:

7 likes

Ik hoor hier donder maar het valt me erg tegen. Ik wil regen.

2 likes

Ik heb precies deze struggle :tired_face:

1 like

Echt heel stom en oneerlijk, misleidende informatie van buienradar :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik kijk ook angstvallig naar de temperatuur van alle toekomstige dagen van alsjealsjealsjealsjeblieft blijf onder de 25 pleeeaaase :cry:

1 like

Hier ook geen regen en onweer maar het is wel helemaal bewolkt en dat scheelt al bijna 2 graden in huis!

Utrecht!

Ooh hopelijk waait het door naar Amsterdam. Mijn weer app die stelt elke keer het onweer weer uit dus ik heb er weinig vertrouwen in :sob:

Het bleef hier wel superlang hangen en op mijn buienradar gaan de wolken heel langzaam een andere kant op, dus wie weet! Hoop het ook voor je, al is het hier nu weer droog en niet bepaald koeler dan vanmiddag

1 like

Voor mijn gevoel is het deze avond nog erger dan eerder deze week :hot_face: Ik heb denk ik vandaag wel 100x ‘weer mijn woonplaats’ gegoogeld vandaag om de temperatuur te checken.

Ik woon vlakbij Utrecht, maar hier helaas niets gezien :frowning:

What the heck, buienradar gaf ‘rood’ aan rond 9 uur, kijk ik nog een keer want het lijkt op te klaren, lijkt die hele bui wel verdwenen te zijn :sob:

Snel de auto pakken :grimacing:

1 like

Ben nog steeds aan het wachten in Uutje :rage:

Kommm regen! Kom maar!

Nouuu, volgensmij gaat er hier in Den Haag niks komen. Ik wil zoooo graag regen.

Nou hier onweert het hoor maar geen regen en het is flink aan het waaien.

1 like

Hier ook alleen maar bliksem en wind. Jammer, want ik zit nu buiten op de regen te wachten

Ik denk dat als er regen komt het juist van die warme kleffe regen gaat worden. Die wind is genoeg. voor mij haha.

1 like

Aaah nee :sob: