Ik ben er nu alweer klaar mee en moet vanavond ook nog sporten in een hok zonder airco en ik ga nu al dood.
Pfff mag het winter zijn? Ik word zo lui van dit weer en zit paracetamol te vreten om geen hoofdpijn te krijgen
Wat doen jullie met dit weer? Ik heb alleen een balkonnetje, vind het te warm om de stad in te gaan, te druk aan het water⦠weet niet zo goed waar ik mezelf de komende dagen moet laten
Ik woon op een steenworp afstand van het strand, maar het is zo idioot druk. Daar ga ik echt niet tussen zitten.
Ik heb een kinder zwembadje gekocht voor op het balkon, een goed boek en veel lekkere hapjes om te snaaien.
Heb geregeld dat ik volgende week 2 dagen op kantoor kan werken om eventjes aan mān bloedhete huis te ontsnappen.
En verder gewoon uitzitten
Same⦠Ik zou op zich wel even willen zwemmen, maar er is hier alleen zoān druk strandje met allemaal 16-jarige scootergozertjes. En mān balkon is zonovergoten (niet fijn bij 30°C).
Ik wil ook op mn reet zitten en me afvragen wat ik in vredesnaam moet met mn leven. Helaas moet er gebuffeld worden in de horeca (en alle chaggerijnige oververhitte gasten vragen of ze hun gegevens achter willen laten joepie)
iām melting
Slapen met ventilator aan is ook kut
Ik had nog zoān goede hoop dat we de hitte dit jaar zouden skippen door die koude dagen van vorige week haha
Maar Heee here we go again, lekker met mijn benen wagenwijd in bed en een natte doek op mijn nachtkastje om mijn lichaam zo nu en dan af te koelen haha jippie
Oordoppen
Edit: ik vind dit weer vooral heel zielig voor de diertjes. En dan vooral alle schaapjes, koeien en andere beesten in de weilanden zonder een stuk schaduw of een konijnenhok in de brandende zon.
Pff ik haat het zo dat het in Nederland in de zomer óf 16 graden is óf bloedhoerenheet met 35 graden. Ik weet gewoon niet wat ik op dagen als deze moet doen. Veel te heet om op een strandje te liggen en om daar uberhaupt al te komen moet ik een uur fietsen (en weer terug). Veel te heet om überhaupt iets buiten te doen. Geef me gewoon 24 graden!!!
(Gelukkig heb ik nu wel een airco in mn slaapkamer en ben dat ding zo dankbaar dat ik in ieder geval lekker kan slapen. Enorme hap uit mijn budget maar hij is het helemaal waard)
Dat is nog niet het ergste
Ik moet helaas gewoon buiten werken. Verder hang ik vooral op de bank, doe s middags dutjes.
Ik twijfel of ik het badje op het balkon neer wil zetten of gewoon een voetenbadje moet nemen. Vind een badje opzetten altijd zoān gedoe
Waaaarom heb ik geen doeken voor de ramen gehangen toen het nog koeler was? De woonkamer heeft grote ramen en van 13u tot zonsondergang hebben we hier volle zon. Geen gordijnen.
's Nachts koelt het maar af tot zoān 28.5°, zou het nog zin hebben om alles af te dekken?
Ik zit op kantoor, het is vrijdagmiddag en 28 graden binnen
Maar ga hopen dat mān boi het zwembadje op wil blazen, kan ik daar vanavond in poedelen
Ja heeft zeker zin nu er nog meer warme dagen aankomen! Of eventueel waar mogelijk vanavond alles open zetten en dan voor het slapen gaan afdekken.
Nog zo warm buiten
Ben echt blij als het donderdag is
āHet is eindelijk zomer!!ā
Het is gewoon te warm om buiten te komen overdag. Hang de hele dag voor de ventilator en loop naar de koelkast voor mijn drankje.
Waaaaarom blijft het ās nachts zo belachelijk warm? Elke dag wakker worden met hoofdpijn, en het blijft nog bijna een week zoš