Ik wil broodjes halen maar geen zin om mij klaar te gaan maken
Hier binnen is het vannacht jammer genoeg niet afgekoeld, nog steeds 31 graden Ik zou liefst alles 's nachts open laten vooraan maar ik laat de kat niet graag alleen bij geopende ramen/op het terras
Pfff ik wil zo graag verhuizen, de stad uit. Ik zou bijna een moord plegen voor een tuintje waar ik een kinderzwembad kan neerplempen.
Ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Ik was sowieso al redelijk vroeg wakker vanochtend, ook door de kat - toen ik wakker werd om wat te drinken te pakken zag ik dat ze weer net over de rand van haar bak geplast had dus heb ik om 6u30 uur al staan dweilen Ben dan maar meteen opgestaan.
Het is 80 miljoen graden in mijn slaapkamer en slapen is echt onmogelijk met dit weer bwaaaaaaaah
Vanavond neem ik de dikste slaappil die ik kan vinden joejoe
Ik ga vanmiddag echt wel het zwembadje opzetten. Nu eerst werken in deze hitte. In een lange zwarte broek, omdat mijn driekwartbroek kwijt is
Ik weet nu al even niet meer waar ik het moet zoeken met die hitte. Binnen 27.5 en buiten voelt het al warmer aan, ik denk dat ik morgen mn wekker ga zetten zodat ik alles open kan zetten.
En dan heb ik vanavond nog een bbq maar ik smelt echt man, ga alleen maar ijsjes eten vandaag
Er staat in zoān weerapp als weercijfer een 10 voor vandaag. Sorry maar wie bedenkt dat
9 uur sochtends en het was al 28 graden
Oooh ja ik erger me daar altijd zo erg aan, elk jaar weer. Dat cijfer bepaal ik lekker zelf wel WEERONLINE
Ik vind altijd die vergelijkingen zo kut: āheetste 8 augustus sinds 1919 in De Biltā. 1) ik woon niet in De Bilt 2) zal best, het is gewoon teringheet.
Ja echt he alsof het ook iets is om trots op te zijn
Was dat niet vorig jaar ook met dat hitterecord? Dat die dorpen gingen strijden om waar het nou echt fucking 45 graden en het warmste ooit was geweest.
Ik snap ook nooit zo goed waarom weermensen hier zo op kicken (ben zelf ook meteoroloog). Zeker als het erom gaat dat het 0,1 graad warmer of kouder is geweest dan 100 jaar geleden, de temperatuurmetingen waren toen echt nog niet zo precies als nu. Nederland is een woestijn geweest en heeft ijstijden meegemaakt, het is hier echt wel een keertje warmer of kouder geweest maar toen hing er nog geen thermometer.
āMisschien moet je niet zoveel zwart dragen.ā
Hallo ik draag niet eens zwart vandaag.
Ik haat dit weer, echt alsof ik levend verbrand in de hel. Al 3 dagen slecht geslapen door de hogere temperaturen (27+)in de slaapkamer. Lekker zweten gatverdamme en dat te bedenken dat we nog zeker 5 minuten als een kip aan het spit moeten braden.
Hier is het bewolkt maar nog steeds erg warm. Hoop dat vanavond de bewolking weg gaat zodat het beter kan afkoelen
Wow wat cool dat je meteoroloog bent!! Dat lijkt me echt interessant.
Om de een of andere miraculeuze reden is het ineens frisser buiten dus ik lig als een naakte zeester op bed onder het raam
Ja het is echt top buiten nu!
wat een plaknacht zeg jeetje. heb nu de ventilator weer bij de tuindeur gezet zodat er een beetje frisse lucht naar binnen kan.
Ennnn de zon is terug en het is gelijk weer niet te doen