Klaag hier over het weer

Ik vind dit weer echt niet uit te houden en dan is het nu nog zondag? Hoe ga ik in godsnaam werken deze week met dit weer?

4 likes

Ik ben vanochtend om half 6 opgestaan om alles open te zetten en het is 2 hele graden afgekoeld. Van 30 naar 28
 Loopt alleen natuurlijk zo binnen een uurtje weer op.

1 like

Ik dacht precies hetzelfde.

Pfff ik heb me de hele nacht kapot gezweet.
Maar nu regent het gelukkig hier dus ik heb alle ramen tegen elkaar open gezet, heeeerlijk.

Kan bijna niet wachten tot ik morgen weer kan werken in de airco.

4 likes

Het was best oké. En toen kwam de zon weer :weary: echt nog tot donderdag dit. Niet te doen gewoon :hot_face:

1 like

Ik ben er klaar mee. Ik wil regen en 10 graden!!!

11 likes

Ik zie nu al op tegen werken met deze warmte. 34 graden bleh

Heb hetzelfde gisteren een rustige dag, maar weet dat vandaag lichamelijk ook intensief word dus kijk er tegen op.

Ik kijk heel vaak het weerbericht met dit weer (alsof het ook maar ene reet uitmaakt, ik bedoel het is warm) en nu zie ik dat het op dinsdag het heetste wordt weer van deze werkweek en dan moet ik thuiswerken :weary:

Gelukkig!! kan ik maandag en woensdag in de airco werken, echt heel fijn

Regen en onweer​:tada::tada::tada:
Helaas zegt de weerapp dat het straks weer 36 graden wordt, ik hoop dat hij liegt.

Pff ik denk erover om even naar de supermarkt te gaan vanwege de airco. :cold_sweat:
Ik probeer werk voor te bereiden, maar heel m’n hoofd voelt lam in dit warme huis. Alles gaat zo traag. Maar ik ben blij dat ik niet meer werk bij een bepaald koffietentje zonder airco.

Ik wil die regen en onweer met liefde overnemen, hoor. :stuck_out_tongue: Hier is het nog steeds te warm. En ik wil van alles doen, maar dat lukt gewoon niet ofzo :sweat_smile:

Ik ben aan het werk met een ventilator op mn hoofd, dan is het best uit te houden maar nu waaien mijn papieren steeds weg :cry:

1 like

Op papier is het hier in Braboland nu beter te doen dan gisteren maar vind het vandaag écht niet uit te houden :hot_face::hot_face:

2 likes

Zo same hier!! Gisteren vond ik het in de schaduw wel ok. Lekker briesje. Maar nu breekt het zweet me uit.

Heerlak!

2 likes

Ik ben onder een grote boom gaan zitten en het is best prima uit te houden nu. Voel zelfs een licht briesje.

Hier geen wolkje aan de lucht en gaat ook echt niet regenen volgens buienradar mehhhhh

Ja vrij accurate weergave van de werkelijkheid wel :cool:

1 like