Klaag hier over het weer

Ja vrij accurate weergave van de werkelijkheid wel :cool:

1 like

Buiten lekker nu (alleen daardoor is binnen des te warm :hot_face:)

Wat een afgrijselijk weer. Ik sta in een hemdje en onderbroek op het balkon, omdat het binnen in bed gewoon niet uit te houden is, zelfs niet met een ventilator op me gericht.
Als ik bedenk dat dit nog zeker vier dagen duurt en het daarna niet eens zoveel afkoelt, voel ik gewoon een soort paniek.
LAAT HET OPHOUDEN😰

Vannacht echt ruk geslapen maar zet net de balkon deur wagenwijd open en nu is het heerlijk. Helaas om 10 uur alweer 27 gradenšŸ˜…

Dat het niet alleen die pokkehitte is, maar vooral ook dagen aan een stuk de rolluiken dicht houden. Ik heb het gevoel dat ik in een doos leef (en werk) :anguished:

4 likes

Ik vind het stom

3 likes

Vanmorgen was het best lekker. Ik was vroeg naar de Appie gegaan. Maar meer mensen hadden dat idee.

Maar nu is het alweer te warm :sweat_smile:

Laat het vandaag zo blijven als het nu is plz

1 like

Pffff het lijkt nog wel langer dan een week te gaan duren want na vrijdag blijft het nog 5 dagen rond de 28 graden?
Heb hier echt geen zin meer in :sob:

:sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face:

Echt huilen dit, niet slapen, niets kunnen doen, zweten zweten en nog eens zweten. Ik kan niet eens nadenken over het feit dat dit nog lang gaat duren want van dat idee ga ik me zwaar k*t voelen

4 likes

Ik vind het vandaag wel iets beter te doen, iig een licht briesje dat maakt dat het iets beter uit te houden is

1 like

Ik voel me net een klein kind maar ik word gewoon echt BOOS van het idee dat het in ieder geval t/m donderdag nog van dit helse weer is. Ben er he-le-maal klaar mee. Normaal zijn er ƩƩn of twee van deze dagen achter elkaar en dan kan ik het wel aan, maar zo lang is echt super kut.

15 likes

Als het vijf weken achter elkaar onophoudelijk stortregent, kan ik me daar totaal niet over opwinden, want je kan er toch niks aan veranderen.

Maar nu het een week lang zo bloedverziekend heet is, ben ik echt onredelijk boos :rage::rage::rage::rage: dat we die pleurishitte niet gewoon met een knopje of ingewikkeld computerprogramma UIT kunnen zetten.

19 likes

nou daar word ik eigenlijk ook behoorlijk chagrijnig van. Van mij mag het de hele zomer iedere dag 25 graden zijn, dat vind ik perfect

3 likes

Misschien niet helemaal het juiste topic, maar heeft iemand hier een aircooler? Geen airco dus, maar zo’n ding zonder slang dat de warme lucht langs een reservoir van water (of ijs) stuurt.

Wij hebben er nu dus ƩƩn geleend maar ik heb het idee dat het hier nog drukkender is nu? Er zitten ongeveer twee emmers water in volgens mij en op 3 uur tijd is de helft van het water gecondenseerd. Dus moet de luchtvochtigheid hier toch gestegen zijn, of zie ik dat verkeerd?

Als het goed is komt morgen of overmorgen een mobiele airco binnen. Dan is de hittegolf alweer zo goed als voorbij, maar kunnen we volgende keer van de slaapkamer een iglo maken :snowman: :snowflake:

Edit: kut, ik zie op Google dat 't inderdaad de luchtvochtigheid omhoog haalt. Dat maakt het toch fucking benauwd???
Nja goed voor de planten I guess…

Ben zooo duizelig door dit weer nu :sob:

Ik heb erg last van de hitte ivm longziekte. En had het benauwd en kreeg daar soort paniekaanval van. Ben nu ingecheckt in het Bastion hotel op de goedkoopste kamer met airco. Vannacht weer slapen…

En om de hitte een beetje aan te kunnen had ik een natte theedoek om mijn nek, dat hielp wel goed, dus misschien tip?

7 likes

Ik moet morgen dus overdag weer buiten werken en ik kan nu al niet meer :upside_down_face:

1 like

Vooral die chocola ja. M’n dagelijkse stuk Cote D’Or ligt nu in de koelkast, maar daar wordt ie niet beter van :sob: #firstworldproblems

4 likes

Hopelijk doet de nacht in de airco je goed.

Net een beetje afgekoeld door een stuk achterop de scooter te rijden. Het beste half uur van deze week

5 likes