Mijn huis wordt niet meer koel. Alles is benauwd.
Godverdomme dit is gewoon survivallen man. Verschrikkelijk
O, ja, dit wil ik ook!
@punaise zelfde hier. Volgens mij doen wij hetzelfde werk, toch (postbezorger)? Ik ben wel blij dat ik een buitenwijk heb die deels in het bos ligt, dus hij is relatief koel. Vorige jaren liep ik in hartje centrum en dat was echt afschuwelijk.
Ik neem morgen mooi weer mijn plantenspuit mee. Zit nu overigens ook met plantenspuit voor de ventilator.
Ik vind het zo kut dat het 's avonds ook gewoon niet afkoelt. En er staat nu totaal geen wind.
Ik lig hier op bed met het raam open en voel heeeeeel klein beetje verlichting daarvan. Maar ik heb vooral het idee dat ik nu het buffet open voor de muggen op deze manier.
Wat is de beste âpositieâ van een ventilator? Ik voel me alsof ik 40 graden koorts heb pffffffâŠhet is zo beklemmend.
Als ik het ding op mn hoofd richt krijg ik droge ogen en een zere strot. Werkt het als je m op je voeten richt?
Ik lig op bed met de ventilator aan, en 1 voet (hangend uit mân bed ) in een bak water.
Ik word zo prikkelbaar van dit weer.
Ik slaap amper, voel me voortdurend enorm vies en plakkerig en kan me nergens op concentreren.
Make it stop
Jep, inderdaad hetzelfde werk. Ik moet morgen voor iemand invallen dus een wijk die ik wel ken maar wel aantallen die veel groter zijn dan dat ik normaal bezorg dus dan moet ik altijd ff wennen. Zat al wel te denken om pas na het avondeten te gaan bezorgen maar dan is het natuurlijk nog steeds warm + dan zit ik er de hele dag tegenaan te hikkenâŠ
Ik ga wel gewoon 's morgens, maar ik kan hopelijk om 10 uur beginnen. En veel meer dan je gewend bent is sowieso rot. Ik heb morgen mijn drukste dag, maar ik hoop echt dat het meevalt.
Bij ons komt het gelukkig standaard om 10u op het depot dus dat scheelt inderdaad wel iets. Ik moet toevallig deze week 3x zoveel uren maken als normaal dus dat is wel een beetje slecht gepland met deze grafhitte haha
Bij ons meestal ook gelukkig. Maar er zijn depots die nog steeds pas om 12:00 uur kunnen beginnen. Dat lijkt me helemaal een hel.
En met die uren zul je altijd zien. Hopelijk valt dat hier mee.
Ik kan in mijn wijk trouwens ook gelukkig ergens mijn flesjes bijvullen/hoofd onder de kraan steken/naar de wc.
Ah winter kan nie wachten
Pfff komt Erben Wennemars weer huilend op tv. Gun die man ook eens zân Elfstedentocht
Ik heb hem hier niet maar heb een tijd zoân aircooler op werk gehad. Dat werkt eigenlijk alleen als je doorstromende lucht hebt. Hij blaast lucht met koel water je kamer in en door het water voelt dit koeler. Vergelijkbaar als je voor de ventilator staat met een nat lichaam, of ijsblokjes voor de ventilator hangt. Dit voelt koel maar doet de temperatuur als ik me niet vergis niet dalen. En als je geen luchtstroom hebt, gaat inderdaad de vochtigheid omhoog en zit je in een drukkende sauna. Vreselijk vond ik die dingen altijd, zou het nooit iemand aanraden
Thanks! Is het ook niet echt, maar ja. Vorig jaar moesten we met die 40 graden ook gewoon werken. Verstand op 0 en heel traag doen maar.
Het is heel erg maar ik kijk uit naar de regen die is aangekondigd. Ik kan zo amper ook werken. Buiten is het zelfs nog beter dan binnen
En ik hou echt van warm weer maar niet van deze vieze plak hitte
Jaaa ik ook! Hoop dat het lekker gaat waaien. Ramen en deuren tegenover elkaar open. Lekker huis doorwaaien
Ja inderdaad en gewoon zonder ventilator door mijn huis kunnen bewegen
Ik heb geslapen van half 11 tot nu en ben nu klaarwakker en bezweet
Ben maar in de tuin gaan zitten
Aaargh werd net half in paniek wakker, het is zo drukkend heet in de slaapkamer!!! Wat een onding die klote aircooler!!!
Ik zei dat we 'm geleend hadden maar het is eigenlijk een cadeau van mân schoonvader. Mijn vriend had ermee ingestemd terwijl hij wist dat ik een echte alrco zou kopen. We hebben ook echt geen plaats voor twee van die bombastische toestellen
Ah dat is echt klote Zou het misschien toch niet een optie zijn om eerlijk aan te geven dat het ding niet is wat jullie hoopten, misschien kan hij geretourneerd worden?
Hoop dat je het huis wat kunt luchten, eventueel met een ventilator. Zo rot als de hitte zo benauwend is, sterkte