Ik vind het heet…
Ik heb vannacht met een natte handdoek op mijn geslapen. Dat was gelukkig te doen.
Ik val gewoon niet meer goed in slaap en vind het zo kut.
Ik haat het slapen met de ventilator ondertussen, waar ik het stomme ding ook zet, met een droge keel word ik wakker. Ik weet echt niet meer waar ik het zoeken moet.
Een airco is zo’n uitkomst! Wij hebben een mobiele. Maakt belachelijk veel herrie maar zodra ik de oordoppen in heb is het prima. Ik slaap nog onder m’n dikke dekbed.
Ik zou echt gek worden zonder. Wat een vreselijke hitte.
Ik slaap ook niet ben echt kapot. Maar door het zweet heb ik wel een glowy gezicht zonder dat ik er iets voor hoef te doen haha
Ik kan echt niet wachten op die regen en onweer!
Ben er echt zó klaar mee.
Wedden dat dat echt zwaar tegen gaat vallen, 3 druppeltjes en geen onweer
Waarschijnlijk wel ja, en totaal geen verkoeling
Ik ben in de trein een zweetkin aan het creëren dankzij het mondkapje, maar ben wel onderweg naar een verkoelend kantoor (hoop ik, ben er sinds maart niet geweest lol)
Pffff ik kan niet meer.
Niet echt want mijn vriend vindt 't een topding Hij vindt de ventilator te droog dus ja dan is zo’n stoombadmachine natuurlijk wel een goeie uitkomst
Vandaag komt de mobiele airco dus dan sluit ik mezelf op in de slaapkamer
Ik heb net gedoucht en het zweet staat nu al in mn naad. Straks ook lekker groepstherapie in een HOK
Ik slaap steeds wel oke omdat ik zo moe word van die hitte, maar ik word echt helemaal gaar wakker
Schiet natuurlijk niet echt op zo. Ik ga echt een aftelkalender maken voor de hemelse dag 23 augustus. En dan ga ik buiten in de regen dansen
Wow echt? Ik had niet eens aan de optie gedacht dat mensen dit lekker kunnen vinden, sterkte
Groot gelijk hoor, lekker met die airco gaan zitten. Blijkbaar begrijp ik mensen zoals jou vriend niet maar ik kan me niet voorstellen dat je hem straks niet jaloers gaat maken met jou koele ruimte. Misschien komt hij dan tot inkeer
Mocht je niet vies zijn van een beetje manipulatie, laat hem googelen op ‘te hoge luchtvochtigheid huis’ Zo’n bureaucooler zal denk ik wel meevallen maar als je zo’n bakbeest hebt kan ik me zomaar voorstellen dat dat gevolgen gaat hebben voor de staat van jullie woning.
Haha had je moeten doen!
Ik heb het idee dat het vandaag de heetste dag is tot nu toe, heb er vandaag echt maximaal moeite mee. Pff en ik heb zoveel werk te doen
hoezo krijgt 22 graden en regen het cijfer 5? Ik vind het een 10 plus!
en love alle hitte haters hier haha