Wat is dit nou weer voor belachelijke weersvoorspelling? Temperaturen uit de hel maar ook wolken en onweer??? Daar heb je precies niks aan dus, UGH. Vorige week tijdens het mooie weer moest ik keihard werken, nu heb ik eindelijk een weekje vakantie, krijg ik dit
Hopelijk komt het ook iets verder hierheen
Omg hoop dit.
Ik ben klaar met werken. Heb het overleefd. Kreeg ook nog van iemand een blikje koel drinken (wel jammer dat t omviel in mijn stuurtas en t een kleverige boel werd )
Ik ben ook net 'n halfuurtje klaar en gelukkig ook overleefd maar tering wat was het warm… Moet je deze week nog meer werken?
Ja, de hele week helaas, haha. En had vandaag dus ook veel. Jij?
Alle dagen behalve zaterdag dus ook nog wel even te gaan. Nu maar afkoelen in het zwembad haha!
Zooo mijn stuur stond zowat in de fik
Ik wil niet meeheeeeer Voor mijn doen ging het de afgelopen dagen nog redelijk (ik kan totaal niet tegen hitte), maar nu ben ik echt klaar hoor. Word hier gewoon beroerd van. De ochtenden zijn nog ok, maar vanaf lunchtijd tot de volgende ochtend is echt hel. De combinatie met twee kleine kinderen is ook niet heel top. Tel daar nog 7429 muggen in en rond ons huis bij op en dan is de uitkomst weer IK HAAT ZOMER.
Het is hier helemaal niet warm en de zon heb ik vandaag ook nog niet gezien. Het heeft ook al meerdere keren geregend. Ik had me ingesteld op een dagje met mijn zoontje in het zwembadje, dus dat is een tegenvaller
Nou kom maar op met die regen en onweersbuien. Kan niet wachten.
Ik zie echt op tegen morgen. Gister en vandaag was kind naar de opvang, dus ik kon de hele dag op de koude vloer liggen in positie zeester. Hoe moet dit morgen? Send help
Het onweer is hier volgens de app alweer een uur uitgesteld… geef mij onweer!
Pfff jij had voor het laatst al stortbuien. Oneerlijk!
Alsjeblieft geen onweer zeg. Dat maakt het alleen maar benauwder!
Nou ik zie het al op buienradar, gaat hem niet meer worden qua regen hier
Dus ik ga maar weer huilen in een hoekje
Huh, onweer is toch juist een gevolg van benauwd weer, niet andersom?
Hoe dan ook, of het nou gaat onweren of regenen of niet, ik heb geen hoop dat de temperatuur er veel beter van gaat worden. Maar misschien is dat zelfbescherming en wil ik niet blij worden gemaakt met een (van het dak gevallen) dode mus.
Het is hier keihard aan het hagelen ineens
Hallelujaaaaa REGEENNNN of hagel?