Klaag hier over het weer

Omfg mijn mobiele airco is er!!! :snowflake::snowman: Afdichting voor het raam komt morgen pas maar het is nu al heeeeerlijk in de slaapkamer :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

We hadden hier net gerommel, maar geen tegen. Moet nog maar zien of het zo wel gebeurt.

Welke provincie zit je?

Ik heb het zo warm dat ik op een Barbapapa lijk. Zo’n vormloze homp.

8 likes

Ik lig met de balkondeur wagenwijd open al zeesterrend op bed te wachten op die onweersbui, please don’t let me down

1 like

Omg dat moet heel bijzonder zijn geweest. Hoe gaat het nu met je?

4 likes

@JanHagel wanneer gaat het hagelen?

2 likes

Ik wil ook regen, moet weer denken aan deze clip

1 like

Kunnen we dat inruilen voor dit weer zonder zweet:

2 likes

Graag :heart_eyes:

Ik ga vrijdag verhuizen en dat is al kut maar ik moet nu ook in 30 graden al die spullen uitzoeken

De regen is weg, de wind is weg. please geef mij de regen en wind terug

5 likes

Echt oneerlijk hoe die buien verdeeld zijn over Nederland. Ik pik nog net een beetje wind mee van de onweersbui 20 km verderop, maar veel verkoeling biedt het niet.

1 like

Ik wou dat ik het wist. :sweat_smile:

1 like

Ja kut Zeus, dat hij die regen en onweer even hierheen stuurt

Gelukkig ben je toch nog om op te eten ondanks deze gebrekkige kennis.

1 like

Niks geen regen hier :sob:

En wat ik trouwens ook schijtirritant vind is dat op buienradar als ik het overzicht voor de komende twee weken bekijk - ja ik open dit duizend keer per uur in de hoop dat ze hoe dichterbij des te beter weten dat het tóch ineens geen 35 graden meer wordt maar vanaf morgen regen en 20!! Is nooit natuurlijk - dat dan het icoontje voor alle komende dagen geleden en wolkje met zo’n én onweer aangeeft en er bij staat hoeveel neerslag er valt enzo. Maar als je een dag aanklikt voor de breakdown per uur dan is het ineens elk uur kurkdroog met 0,0 neerslag :angry::angry::angry:

7 likes

Ik hoor hier donder maar het valt me erg tegen. Ik wil regen.

2 likes

Ik heb precies deze struggle :tired_face:

1 like

Echt heel stom en oneerlijk, misleidende informatie van buienradar :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik kijk ook angstvallig naar de temperatuur van alle toekomstige dagen van alsjealsjealsjealsjeblieft blijf onder de 25 pleeeaaase :cry:

1 like