Hier ook geen regen en onweer maar het is wel helemaal bewolkt en dat scheelt al bijna 2 graden in huis!
Utrecht!
Ooh hopelijk waait het door naar Amsterdam. Mijn weer app die stelt elke keer het onweer weer uit dus ik heb er weinig vertrouwen in
Het bleef hier wel superlang hangen en op mijn buienradar gaan de wolken heel langzaam een andere kant op, dus wie weet! Hoop het ook voor je, al is het hier nu weer droog en niet bepaald koeler dan vanmiddagâŠ
Voor mijn gevoel is het deze avond nog erger dan eerder deze week Ik heb denk ik vandaag wel 100x âweer mijn woonplaatsâ gegoogeld vandaag om de temperatuur te checken.
Ik woon vlakbij Utrecht, maar hier helaas niets gezien
What the heck, buienradar gaf âroodâ aan rond 9 uur, kijk ik nog een keer want het lijkt op te klaren, lijkt die hele bui wel verdwenen te zijn
Snel de auto pakken
Ben nog steeds aan het wachten in Uutje
Kommm regen! Kom maar!
Nouuu, volgensmij gaat er hier in Den Haag niks komen. Ik wil zoooo graag regen.
Nou hier onweert het hoor maar geen regen en het is flink aan het waaien.
Hier ook alleen maar bliksem en wind. Jammer, want ik zit nu buiten op de regen te wachten
zo hier (midden nl) heeft het vnvnd wel een uur geregend, the joy!
Ik denk dat als er regen komt het juist van die warme kleffe regen gaat worden. Die wind is genoeg. voor mij haha.
Aaah nee
Ik wil regen, maar vooral wind. Het is hier nu windstil. Ik dacht: ik ga nog even buiten zitten, maar niet te doen. De kat deelt mijn mening niet overigens, die is buiten blijven liggen.
Ben blij met de wind hier, maar al geef je me de warmste regen ooit, ik wil dat het gebouw een beetje afkoelt door het water
Nou maar liefst 1 flits gezien en de ramen openzetten heeft me een graad minder opgeleverd maar ook drie muggenbeten
Lig nu met een natte deken op me en de ventilator en dat helpt wel
Op het âkoudste puntâ vannacht om 4.00 is het 23 graden volgens mijn weerapp en dat is precies de maximale temperatuur die ik overdag wil zien