Klaag hier over het weer

Holy fuck 12 uur snachts en 26 graden buiten :exploding_head:

Wat mij betreft wel! Zo benauwd hier…

Denk dat je gelijk hebt, hier ook noordwest en echt niet eens een briesje met alle ramen open. Het is wel steeds aan het flitsen hier, maar het gaat uiteindelijk helemaal 0 regenen :sob:

Ook welgeteld 2,5 uur geslapen… Eerst te heet, toen op jacht naar een mug, toen werd ik ongesteld en nu lig ik met een natte handdoek op m’n lichaam maar te wachten tot ik misschien nog in slaap ga vallen. Ik kan in principe tot 9u slapen dus dan zou ik nog een redelijk aantal uur geslapen hebben

Ik zie letterlijk elk uur van de klok, en krijg boven dat nu last van enorme hoofdpijn. Ik zou om 6:45 moeten opstaan voor werk. Pfffff

De nachten hiervoor had ik wel redelijk geslapen, maar vannacht was niet te doen. Gatverdamme wat een klote weer! :face_with_symbols_over_mouth:

Ik vind het zo intens goor dat elke vorm van wind al bijna een week warm is. Ik trek t niet meer.

Zo dat wat een plaknacht.

Ik heb net al een wandeling gemaakt maar het is echt heftig benauwd buiten

Ik ben een paar keer wakker geworden met het gevoel alsof ik geen lucht kreeg. Er staat geen zuchtje wind hier, het stinkt in huis ook alsof er een puber woont die al drie maanden zijn kamer niet heeft gelucht. Ik zit nu weer met open deuren maar het heeft geen enkel nut. Ik wil meer slapen, maar ik wil ook nog de valse hoop hebben dat het hier een halve graad kouder wordt.

2 likes

Ik ben zo moe :sob:

Ik heb het nu al weer zo heet en moet nog beginnen met werken. Het was gisteren ook al echt niet te doen met al die bezwete kinderen. Zo zwaar. Vandaag tot 18:30 :sob::sob::sob:

Ik woon in een nieuwbouwhuis en het is te goed geĆÆsoleerd. Dus nu nog steeds 28 graden en bedompt. Mijn gezicht heeft nu al een zweet glow.

Wanneer is dit godverdomme voorbij man ik kan niet meer

9 likes

Dat was weer een wilde nacht met de ventilator aan. Ik ben weer helemaal verrot wakker geworden door slecht slapen. En nu weer in die bloedhitte gaan werken :sob:

2 likes

Wat een ellende. En ik besloot dat vandaag de beste dag was om de katten te laten vaccineren. 1 kat is mogelijk oververhit nu en ligt te hijgen van de stress/warmte. Topidee. :thumbsup: We hebben wel contact met de dierenarts overigens.

En ik moet zo dus werken. Ga nu al kapot :sweat_smile:

Tot 9 uur was het weer lekker maar het is nu al te warm. En mijn nieuwe trui kwam binnen. Stom dat ik die maar een minuutje aan kon trekken. :rofl:

1 like

Ik ben vannacht in mijn woonkamer gaan liggen, fucking pijn aan mijn rug nu maar het scheelde iig iets met de hitte op mijn slaapkamer damn

Hier was het best afgekoeld vannacht en was het vanmorgen 24,5 graden binnen… maar nu schijnt de zon weer en het is alweer 26,5 graden :cry:

Make it stop!

Het was zo warm gisteravond en onze baby slaapt zo slecht dus we durven de ventilator niet aan te doen op onze slaapkamer :cry: niet te doen (baby sliep wel verbazingwekkend goed, dus het werkte wel soortvan…)

Oh ja snap dat je hem dan niet aanzet, weet eigenlijk niet of het echt kwaad kan, maar het gevoel lijkt me niet zo lekker. Als het iets helpt, ik heb vannacht wel met ventilator aan geslapen en het werkt op zich wel maar heb nu echt zo’n stijve nek. Die is je wel bespaard gebleven :stuck_out_tongue:

1 like