Ooo een stijve nek is zo vervelend! Normaliter zou ik zeggen “houd je nek lekker warm” maar euh…denk niet dat dat nu nodig is🤐
ah ik vind deze hitte ook zo zielig voor kleintjes, dieren en ouderen!
ik was aan het oppassen vorige week en toen ik haar uit haar bedje haalde, had ze helemaal zo’n warme natte rug van de warmte. zooooo sneu.
Ja vind ik ook! Wij kunnen het nog enigszins rationaliseren maar dieren en kleintjes overkomen het maar gewoon.
En als ik nu weilanden zie zonder enige schaduw vind ik het zó zielig!
Slapen baby’tjes niet juist goed met white noise, het geluid van een ventilator lijkt daar ook wel op. Of hebben jullie dat al geprobeerd zonder succes.
Ik vind het inderdaad zo zielig voor kleintjes, die kan je niet uitleggen waarom het zo warm is
Mijn katten lijken het vooralsnog prima aan te kunnen, de eerste dag wou eentje niet eten en drinken, maar dat kwam daarna weer goed en nu liggen ze hele dagen in de zon te chillen. Gekkies.
Ja klopt hoor, zij heeft ook een heel stille hypermoderne air cooler op haar kamer, die maakt weinig geluid. Maar op onze kamer staat een oud ding die nogal wat geluid produceert. En op een of andere manier werd ze wél steeds wakker van onze ventilator en niet van die op haar kamer staat. Misschien wil ze ons gewoon pesten haha
Pfff in de zon liggen, met zo’n vacht. Inderdaad gekkies, misschien last van een zonnesteek😋
Ondertussen is mijn lichaam ook goed klaar met de hitte. Elke keer als ik opsta zie ik sterretjes, breekt het zweet me uit en tril ik als een rietje. Na een minuut is het weer klaar hoor, maar begin het goed zat te worden.
Ben echt zo klaar met dit tyfusweer. Mijn huis is een sauna, kan niet boven in mijn bed slapen want het is daar ongeveer 40 geaden, mijn katten vegeteren half weg en eten/drinken matig en ik ben chronisch een natte otter. HOE LANG NOG
Ik dacht dat het aan mij lag, maar dit heb ik ook! Ging er vannacht meerdere keren uit en iedere keer werd het even zwart voor de ogen. Heel irritant (gelukkig kan ik de wc blind vinden )
@Solsikke same ik zit constant op funda naar huizen met tuinen te kijken en vind elke tuin prachtig. Vind m’n appartement heerlijk, behalve in de zomer (en nu ik thuis moet werken).
Ik heb op balkon een badje met een minilaagje water. Voller mag niet, maar het is iets. Ben wel jaloers op mensen met van die volle, ronde zwembaden.
Ik heb pas vanaf een half 3 zon en dan pas wordt het echt warm. Ik denk telkens de hele ochtend dat het wel meevalt en dat het vandaag écht koel blijft binnen maar nu zit ik al weer te zweten.
Ik bedacht me gisteren dat elektrische apparaten natuurlijk warmte uitstoten, ook als ze niet in gebruik zijn maar wel aangesloten op stroom. Dus ik heb alle stekkers eruit getrokken (en alleen als ik iets gebruik steek ik de stekker er weer in). Geen idee of het ook echt meetbaar is of niet, maar ik heb wel het idee dat het werkt en dat het iets minder intens warm is vandaag misschien een handige tip!
Ik zit klaar!
Zeker weer precies alleen boven zuid-Limburg
Ik ben bijna in staat om gewoon dicht bij huis een hotel met airco te boeken
doen!! (mits geld en tijd)
Je hebt al ‘toestemming’ van twee mensen en twee weten meer dan 1 dus als het kan treat yourself.
OMG ik wil dit
OMG ik kom eraan
Hier nog steeds 33 graden.