Dit is echt het paradijs
Ik zit godver al dagen lang mijn keel kapot te schrapen door de ventilator, maar zonder is gewoon geen optie tijdens de nachten.
Ik heb inmiddels echt 20 flessen water in mn vriezer gelegd en die ga ik precies voor t moment dat ik in m’n bed duik verspreiden over de kamer en dan hoop ik dat er IETS gebeurt.
Niet om iedereen hoop te vernietigen, maar het onweer tekentje kan ook alleen onweer betekenen en verder geen regen zodat het nog steeds zo tering benauwd blijft.
Hebben jullie ook van die momenten dat je wel kan janken?
Het komt soms in golven over me heen. Dan heb ik het zo, zo heet dat ik me geen raad weet.
Ik word helemaal leip van die hete lucht die je zit in te ademen de hele dag.
Ja! En vooral vanaf 16 uur heb ik dit eigenlijk.
Ik dus ook! Tot een uur of 4 gaat het wel, maar na die tijd lijk ik gewoon totaal oververhit, ofzo.
Ja, hetzelfde hier. Zowel bij mijn moeder als ik.
Hier heeft 1 kat het overigens nog steeds bij vlagen warm, hij hijgt af en toe nog. Hopelijk wordt het sneller koel.
Ik ging net naar buiten, dacht; als het zo warm blijft kan ik vaaaaaaaast nog wel een was buiten hangen. maar er is een beetje wind? soort van verfrissend? whuuuut,
Ja het viel me in mn weerapp stalksessie ook al op dat het vandaag eerder afkoelt dan de afgelopen dagen
Haha move over exen stalken op Facebook, weerapp-stalken is het helemaal nu
Haha ja en het is nog heter ook
Zijn die percentages erachter niet de kans op regen?
Temperatuur
Ik hoop dat deze pluim uitkomt, prachtige neerwaartse beweging.
Ik ben echt zo kapot. Werken was zo zwaar
Morgen nog 1 dag en dan heb ik weekend. Kan echt niet wachten.
Godverdomme weer een slapeloze nacht op komst.
Mn buren slapen gewoon met een matras buiten in de tuin.
Misschien moet ik dat ook maar gaan doen.
Ik ben steeds zo misselijk door de warmte En m’n voeten zijn helemaal opgezet. Wanneer is dit nou gvd over
Volgens mij de kans op dat het onweer daadwerkelijk komt.
Ik heb dat dus bij 1 voet en ik vind het vet raar dat die andere gewoon is. :’) Zie aan de buitenkant verder ook niks raars, hij voelt alleen dikker aan.
Ik overweeg ook om in een hangmat te tukkken, maar als ik denk aan de muggen die me sowieso gaan steken en hoe kut ik dan wakker wordt om 4 uur/half 5 dan denk ik oké misschien net zo ruk als gewoon in bed dus.