Heb je ooit iets aan die voet gehad? Ik heb namelijk met een knie (ooit aan geopereerd) dat ie met dit soort momenten vocht vasthoudt. Alsof een zwakke plek sneller vocht vasthoudt ofzo
Nee niets ‘groots’ hooguit een keer een zwaar voorwerp op die voet gehad jaren geleden.
Ik heb een plantenspuit met koud water naast mijn bed en heb net over mn benen gesprayed en met de wind van de ventilator is dat zo lekker! Kan het iedereen aanraden
Nah misschien gewoon een hitte gevoelige voet dan
Ik drink mij een ongeluk aan water maar ik heb het gevoel dat het gelijk weer in mijn lichaam verdampt. Ik hoef amper te plassen en als ik dan ga komt er voor de hoeveelheid van wat ik drink amper wat uit. Echt helemaal klaar met deze warmte nu ook mijn lichaam raar gaat doen
Ik moet morgen buiten flyeren met dit weer. Wat moet ik aan??? Een nette broek en donkere sneakers moet ik aan, maar ik weet echt geen andere broek dan een strakke pantalon
Ik ben op de bank gaan liggen omdat het hier nog enigzins doorwaait, ligt die kat tegen mijn billen aan geplakt.
Nog 1 dag!!!
Ohja zou ook kunnen, ik wist het ook niet zeker
Ik lig in bed met een mini ventilator met ijsblokjes erachter (in een zakje). Ik heb het niet warm, maar kan met deze teringherrie natuurlijk ook niet slapen.
Ik werd weer wakker van die kutmuggen, dus zit nu al een half uur buiten en ik heb het bijna koud! Warmt straks vast weer in rap tempo op maar dit is zo fijn nu!
hopelijk hebben we de laatste plaknacht gehad!!!
Nu zo lekker koel buiten! Had vannacht de slechtste nacht, zo benauwd en zo klaar mee. Het koelde ook niet echt af. Vanavond beter hoop ik!
Ik wilde nog even slapen maar ik opende mijn telefoon die uiteraard op de weerapp open stond en ik zag dat het 19 graden is. Nu lig ik voor de open balkondeur nog verder te slapen.
Wat een genot, wat een koelte.
De eersten dagen gingen goed, maar nu…ik kan wel janken. Iedere ochtend misselijk en duizelig wakker. Gelukkig zometeen in de airco werken al heb ik het idee dat die warnteverschillen (werk/thuis) er voor zorgen dat ik thuis zo lamlendig ben.
Aaah yes, deuren open, eindelijk heb ik het weer fris
Ben benieuwd hoe warm het vanmiddag weer in huis is, maar ik heb wel het gevoel dat de hittegolf nu echt achter de rug is. Alleen vanavond zal het misschien nog wel een beetje een plakkerige nacht blijven, voordat alle warmte echt uit huis is.
Op dit moment 25 graden binnen. Gisteren was het 29,5.
Ik werd helemaal opgewekt wakker dat dit de laatste echt hete dag is Kom maar door met dat onweer!
Nou regen en onweer zijn volledig verdwenen uit de weersvoorspellingen van mijn stad heb er 7 dagen lang naar uitgekeken
Als je op buienradar de radar 24 uur vooruit zet, krijg je dramatische beeld. Klopt meestal niet, maar ziet er wel cool/koel uit
Ik dacht dat het al koeler ging zijn vandaag, als in 32 ipv 36. Maar binnen is het echt vies benauwd. En buiten is het nog warmer