Ja wtf ik zag dit ook. Nu maar hopen dat het niet echt zo is
Er was hier bewolking voorspeld met 80% kans op regen.
Ondertussen brandt de zon zowat een gat in mān bank.
Het is kraakhelder.
Fuck die weer apps.
De lucht begint hier heel langzaam iets grauwer te worden en volgens Buienradar tussen 20.00 en 23.00 regenā¦
Ik wil vannacht gewoon weer in mān bed kunnen slapen i.p.v. op de tuinset
Ook hier kleurt de lucht grijs.
Aangezien we hier ongelimiteerd mogen klagen over het weer, wil ik ff kwijt dat ik ook geen zin om vannacht wakker te worden van luid gedonder. Dus graag onweerpauze tussen 0:00 en 7:00
- de wc-bril plakt steeds aan mān kont vast waardoor ie steeds naar beneden klettert als ik opsta.
- mān favo sportkleding moet eigenlijk gewassen worden, maar er zit nu al een week bijna niks in de wasmand omdat ik alleen maar kleine, dunne kleding draag.
Ik ben een wandelende zweetvlek.
REGEN!
Waar?!
De lucht is hier strakblauw. Ik heb zoān vermoeden dat -zoals gewoonlijk- in het noorden geen drup gaat vallen
Ik wil ook regen de lucht is al een tijdje grijs, kom maar doorrrr
Zijn er mensen die wƩl goed functioneren met dit weer?
Ik richt mij momenteel alleen op overleven. Helaas nog wel enkele verplichtingen.
ik moet echt even stofzuigen en dweilen en ik hoopte dat vandaag te kunnen doen maar nee te warm nog steeds
Pffff hoofdpijn! Zo benauwd hier en ugh. Ik wil een zomerslaap houden
Gewoon nog even mee wachten, met deze warmte stofzuigen is niet gezond (vind ik ).
Als de zomers zo blijven emigreer ik.
1 druppel is er net op de voorruit van mn auto gevallen. 1 DRUPPEL. Alle weerapps stellen mij ernstig teleur, ik hoop dat ze nog terugkomen met iets goeds want ik voel me belazerd.
Blijf het fascinerend vinden die weerberichten. Ik zie echt 1 druppel op het raam zittenā¦
Ja is altijd zo Het Noorden wordt mij te vaak overgeslagen qua regen en onweer
Nou hier regen, maar nog steeds zo heet. Het helpt nietsā¦