Klaag hier over het weer

Haha het heeft hier, Noord-Brabant eventjes 'n kwartiertje geregend ofzo. Wel flink hard maar nu is alles weer normaal. Hopelijk vanavond nog meer!

3 likes

Volgens buienradar komt er hier ook nog wat, fingers crossed voor vanavond!

In Leiden zou het om 9 uur noodweer worden en nu is die hele bui verdwenen van buienradar? Om 3u vannacht komt er iets. Houd op met me :rage:

1 like

Hier in het midden moet ik het ook nog maar zien. Hier zorgt de Utrechtse heuvelrug er vaak voor dat we weinig krijgen.

Ja hier “regent” het ook al tien minuten :rage:

1 like

Dit is m’n droom. Onder een dekentje op de bank met dikke sokken

5 likes

Ik dacht net heel ff op bed liggen ik was helemaal gaar. Dus ik werd net natuurlijk extra gaar én bezweet wakker. Dus ik zit nu maar weer in mijn natuurlijke habitat; voor de ventilator

Hoe was het leven ooit zonder een lauwe wind op je lichaam?

1 like

Het begint te betrekken hier. Im ready! U zijt welkom regen

10 likes

De regen die je wist dat zou komen is eindelijk hierrrr

3 likes

Wtf het koekje van alle cornettos is slof :sob:

1 like

Ik hoop op regen, maar als ik zie dat het vannacht gewoon 21 graden blijft zal het niet veel verschil maken gok ik :unamused::unamused:

Nou even een tegengeluid, het begint hier te regenen en vind het nu al kut. Moet straks een kwartier fietsen :roll_eyes:

Hier geen regen volgens de buienradar van 3 uur :hushed:

Ik heb zo klaar met dit hete tyfusweer hè. Mijn kinderen veranderen ‘s nachts in draken want ze slapen voor geen meter, de enige manier om verkoeling te krijgen is die takke mobiele airco die klinkt alsof er een helikopter in de kamer staat. Ik wil slapen en ik wil verdomme dat het afkoelt

Hier ook geen regen maar het waait wel lekker door en dat maakt al zo’n verschil

Ik heb dit ook! Drink serieus litersss per dag en de drie keer die ik nu op een dag moet komt er alsnog donker gele plas uit. En ik pis normaal dus elke anderhalf uur ofzo.

2 likes

Een super lange tease van onweer en nu EINDELIJK regen

Geen regen, geen zuchtje wind, nog steeds 30 graden :sob::sob: ben langzaam gek aan het worden

Hier (Rotterdam) wel al 1.5 uur regen maar het waait amper en daardoor koelt het niet af binnen, nog steeds 28.5 graden :broken_heart:

2 likes

Ja bizar he! Bij mij is het ook donker geel! Normaal drink en plas ik niet heel veel op een dag maar dan is het gewoon normale kleur. Nu drink ik me gek en dan heb je dit :woman_shrugging:t5: