Klaag hier over het weer

Dus dit hè. Alle deuren en ramen staan open met hoop op enige verkoeling in Rdam. Maar nee :sob:

1 like

Ja hier dus ook, terwijl het buiten echt een stuk koeler is. Maar het blijft 29 bij mij. Hopelijk gaat het nog een beetje waaien of koelt het nog iets af straks!
Ik heb nu maar de ventilator naar binnen gericht, hopelijk helpt dat een beetje

Nou dat was een teleurstelling. Ik had een hele stortbui verwacht maar het was een ‘gewone’ regenbui.

Het heeft hier een uur heel slap geregend. Ik werd nog natter van m’n plantenspuit. En alle warmte blijft in de muren hangen :tired_face: zal nog wel een week zo blijven pff

Het heeft flink geplenst, maar het is nog steeds 27 graden binnen

Nou ik weet niet wat het is vanavond maar ik zit stil op de bank te zweten als een otter. Luchtvochtigheid zal wel heel hoog zijn ofzo

1 like

De regen komt hier niet meer. Wordt dus nog een plaknacht

1 like

Hier ook niet meer. Al weet ik heus dat je niets opschiet met een regenbui, Ik verheugde me er wel op :frowning:
Ik ga er maar weer om 5 uur uit om alles open te gooien.

1 like

16 graden?! Hoe dan? haha

:joy:Dacht al, stond al klaar om in de auto te stappen

M

Mijn huis wordt nooit meer koel😭 (zo dramatisch). Het regent nu wel maar dat is het ook

Mijn app liegt weer tegen mij. Zogenaamd is het nu aan het regenen. Waarom lieg je app?! :sob:

Kut kut kutterdekut. Kut hitte, kut zomer, kut weerapps. All I can say. Oh nee, ook nog: kut muggen

4 likes

Het is koeler maar ook vochtiger/benauwder dus dat wordt weer kut slapen

1 like

:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Normaal slaat de regen ons altijd over hier in het oosten, wellllll not today! Heb net even lekker in de regen gestaan, hurlak.

1 like

Ik heb het gevoel alsof die buienalarm app me constant in de maling neemt, heb nog geen druppel gezien :rage:
En ik word er ook boos van dat het morgen dus gvd WEER 28 graden is terwijl het eerst 26 was!! Ben echt blij dat ik geen relatie heb met een meteoroloog want dan zouden we echt vaak ruzie krijgen als z’n voorspellingen niet uitkomen.

15 likes

Nog steeds helemaal 0 geregend de hele week :sob:
We worden weer overgeslagen hier

EINDELIJK REGEN

1 like

Het regende hier net 2 minuten en nu is het nog benauwder :sob::sob:

Make it stop!