Klaag hier over het weer

Holy cow, schrik net wakker van de hardste onweerklap ooit. Klonk alsof er een straaljager door de geluidsbarrière vloog ofzo. Het zit hier ook recht boven, klappen komen een halve seconde na de flitsen. Ik kruip onder de dekens

4 likes

Hier wel onweer maar geen regen! Wat is dat nou dan… nu blijft het zo heet… zelfs buienradar zei dat het hier moest plensen. We worden wel gespaard als ik het vergelijk met sommige delen van Nederland.

Hier onweert het nu wel, maar het koelt niet echt af… sterker nog, ik heb het gevoel dat het een nog hetere, zweterige, plakkerige nacht is dan eerder deze week :hot_face::sob:

2 likes

Ja hier ook! Ik heb geen enkele nacht beroerd geslapen door de hitte maar deze nacht was vreselijk.

1 like

Ik heb net donut uitgelaten in de regen en het is nog steeds een benauwd :hot_face: In huis is het nu 26

Oh mijn god ik was de afgelopen dagen weinig thuis geweest en ineens fruitvliegjes aanval. Dus ik wilde de vuilniszak wegbrengen… allemaal mini maden gádver. Maar nu staat ie zak amper twee dagen en spotte ik ze alweeeeer :nauseated_face: echt ieuw wtf?!

Maar wat doe je daaraan? Meer hier last van?

Holy shit! Dit is voor het eerst dat ik zo hard de bliksem hoorde. Alleen jammer dat het om 5 uur is en je daarna niet meer slaapt.

Je prullenbak HEEL goed schoonmaken (zaten waarschijnlijk nog eitjes in) en nul etensresten in de bak gooien met deze hitte.
Een dag of twee lekker broeien in een dichte bak is ruim voldoende voor het kweken van maden.

Een van mijn katten trekt dit weer echt niet en ik vind het zo zielig. Als het gaat regenen ga ik daar met hem instaan.

Onkruid vergaat niet net zoals het warme weer. Mooie allegorie.

1 like

Het is nog steeds 29 graden in huis :frowning: ik denk niet dat het ooit nog gaat afkoelen…

Edit: geen idee waarom dit een reactie op @Helvegen is ineens

Maar waar laat je dan je etensresten? :sweat_smile:

In een aparte zak in de buitencontainer

Ik wil echt klagen dat het vandaag “kouder” is. Wil in het zwembad dobberen met een pilsje in de zon :sunglasses:

1 like

Het zou vandaag heerlijk 24 graden worden. Het is 29 :sob:

Volgens de thermometer hier is het 24 graden maar heb de afgelopen dagen lang niet zo gezweet als nu. Het is zo anders warm en benauwd. Blegh!

2 likes

Het is geloof ik wel iets minder heet, maar nu is het weer bijna de hele dag zo deprimerend grijs :(((

Hebben alleen ondergrondse. Maar apart zakje is top

Het regent hier eindelijk, maar de facking zon schijnt ook gewoon. Why?? ik wil geen regenboog godver.

Plaatselijk stevige buien? Gewoon komen jij

2 likes