Ja zo warm nog steeds, ik hoop echt dat het na dit weekend en veel openzetten het voorbij is
Ik ook hoor. Maar dat doe ik eigenlijk sowieso wel van mei - september.
Same here. In m’n huiskamer is het eindelijk wat afgekoeld. Maar m’n slaapkamer krijg ik gewoon echt niet koel.
Halloooo ik wil gewoon 20 graden, zonnetje, blauwe lucht. Niet deze gekke regen
Echt weer typisch Nederland dit. Het is het een of het ander
Ik las dit toen je het gepost had en moet er nu weer aan denken, lijkt alweer een eeuw geleden dat het zo afzien was. Maar kan gelukkig nog wel genieten van dit weer (weet niet hoe lang ik dat volhou alleen)
Hier ook niet. Wat een ruknacht.
Same. Wat een kutnacht weer. Zijn we eindelijk van de hitte en (redelijk) van de muggen af krijg je dit. Mag ik gewoon een keer een paar nachten achter elkaar door kunnen slapen ajb?
IK WIL RUSTIG WEER. Niet te warm, niet te koud, niet te droog, niet te nat, niet teveel wind, maar ook niet windstil. Ok, ik ben goudlokje, I know. Maar hoe moeilijk is 20-22 graden met een briesje en beetje zon+beetje wolkjes?
Ik vind het dus nog steeds echt smerig warm en benauwd buiten. Ik moet een jas aan vanwege de regen maar zweet me de kolere.
Ik vond het in de auto best koud en heb de verwarming moeten aanzetten. Hoe kan dit? Vorige week nog airco nodig gehad.
mijn mooie Rozen boompje/struik is gewoon omgewaaid. Stomme wind.
Ik had een winterjas besteld dus moest die even passen met een trui eronder. Nou ik ging nog net niet dood. Vervolgens zie ik net met boodschappen doen mensen in winterjas lopen
Ik vind het nooit zo erg als het regent en ik moet ergens heen op een bepaald tijdstip, maar nu moet ik vandaag boodschappen doen maar het lijkt de hele dag te regenen dus ik ga het ook de hele dag uitstellen.
Ik wilde net hier komen klagen dat het nu al weer zo warm is buiten, zie ik dat het volgende week 26 graden wordt??? Godsamme
Serieus? Aargh… ik heb net alle kasten omgegooid van zomer naar winterspul.
Maar gelukkig volgende week lekker nazomeren
Wat is dit nou weer… volgende week maandag wordt het 28 graden en dinsdag 32???
Why
Ik snap dat je baalt, maar ik zou sowieso al trots zijn op dit staaltje succesful adulting😉
Ik heb geen zomer- en wintergarderobe die ik opruim en afwissel, alleen een berg kleren verspreid over mijn kast, diverse stoelen, wasmanden en bedden die ik naar gelang de temperatuur in verschillende samenstellingen draag.
Ik zou willen dat ik iemand was die zo georganiseerd was, maar ik faal elke keer😅
Hier wordt het volgende week 31 graden… dan moet ik dus MIJN BENEN SCHEREN. Gotver.
JE MOT NIKS DAN MOTTEN ZE MAAR OMKIJKEN