Klaag hier over het weer

Het is niet koud, het is niet warm, het regent niet, maar toch krult mijn haar van dit weer, de zon is te fel, maar de lucht is grijs. Het is gewoon kut

1 like

Joe ik ga komende week lekker in de ontkenningsfase. Ik gooi alles dicht, zet de airco en mijn herfstgeurkaarsen aan hoor. Klaar met de zomer. :wave:

5 likes

Top t is binnen alweer 25 graden nu al weer klaar mee

Ik wil dat het kouder wordt, want dan gaan alle wespen ten minste dood :frowning:

Nou hou op!
Ik wil best m’n benen voor een herfstoutfit scheren, maar voor een zomeroutfit echt niet meer :sob:

1 like

Ik begin er niet eens aan. Mijn winterlook is al in gegaan wat lichaamshaar betreft :stuck_out_tongue:

4 likes

Zo klaar met deze zon en warmte. :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes

Wéér die kuthitte. :hot_face:

8 likes

Toch even klagen: klote hitte weer binnen. Ik had goede hoop maar het is binnen een dag weer bloedverziekend heet binnen

2 likes

Ik ben teleurgesteld dat het zo bewolkt is :slightly_frowning_face:

De temperatuur is heel lekker hier en ik wil in de zon liggen!!

Pff mijn nieuwe scooter is door de wind omgewaaid :unamused: Regen vind ik niet erg maar die wind

Hier was het echt warm en tijdens lopen vond ik het zelf benauwd. Liep ik dan met m’n lange mouwen en spijkerjack :hot_face:

1 like

Ik kan met dit weer de hele dag wel slapen. Is voor een dagje wel lekker, maar als dit de hele herfst/winter zo is

6 likes

Ja, het is nog warm!

Ik heb straks avonddienst :sweat_smile:

Ik probeer echt de wanhoop voor me te halen die ik had tijdens de hittegolf want ik word ook heel erg verdrietig en een beetje neerslachtig van dit weer.

5 likes

Misschien helpt het om vitamine D bij te slikken?
En elke dag toch naar buiten voor wat beweging, bomen zien er nu nog mooi uit (veel hebben nog blad of beginnen net te verkleuren/los te laten) en daar kan ik toch nog erg van genieten.

(ongevraagd advies enzo) Ik snap trouwens best dat het neerslachtig kan maken, heb ik ook veel last van, maar dit helpt me toch wel beetje.

3 likes

Heel lief juist. Ja de vitamine d pillen heb ik nog staan dus goed idee om daar weer mee te beginnen. En ik vind meer naar buiten ook een goed idee. Ookal is het dan wat minder weer, ik merk wel dat naar buiten gaan altijd fijner is dan heel de dag binnen blijven.

Gelukkig komt er nog een periode aan dat alles mooie kleuren heeft, dat is wel een fijn vooruitzicht.

1 like

Ja, precies. Ik slik bijna heel het jaar door vitamine D bij (alleen in hoogzomer niet), doe ik nu paar jaar en merk wel dat het helpt.
En voor het weer kun je je kleden gelukkig! Soms vind ik het ook niks (maar hond he, en kan hardlopen ook niet overslaan) maar dan denk ik maar ter motivatie ‘als ik buiten ben geweest kan ik lekker droge kleren aan (indien van toepassing)/douchen/kopje thee drinken/etc’’
en naar het weer kijken vanaf binnen en voel ik me toch beter dan binnen blijven (voor mij dan).

En er komen inderdaad nog wel mooie herfstdagen aan!

2 likes

Ik ook! Echt verschrikkelijk. Heb ook veel meer moeite met opstaan in de ochtend.

1 like