Helemaal gelijk in, maar aangezien mijn beenhaar er echt uitziet als de Amazone als ik het meer dan 2 dagen niet doe, voel ik me daar zelf ook niet helemaal prettig bij hahaha
Het is nu ook al zo troosteloos⊠thuiswerken helpt dan ook niet echt mee.
Godsamme kan wel janken door die nazomer, drie en fucking dertig graden? Wat moet ik ook aan (op werk) pf
Hier wordt het 1 dagje 29 graden, dus dat lijkt me nog wel te doen? Of er klopt weer eens niets van buienradar, dat kan ook haha.
Heb jij geluk. Volgens Buienalarm word het hier 27, 29, 28 graden achter elkaar. En dat blijft lekker hangen in de Achterhoek.
Ja, zie je! Er klopt iets niet, want ik woon daar ook.
Ik vertrouw buienradar al heel lang niet meer. Buienalarm doet het best wel goed.
Hier 31, 33 en 31 graden (ma - di - wo) en daarna nog 26/27. Moet echt verhuizen, hier wordt het altijd het warmst .
Ik klaag alvast vooruit want ik kijk zooo op tegen nog een paar dagen rond de 30 graden.
Echt totaal geen zin in. Was zo intens klaar met die warmte.
Hier wordt het dus ook 31 graden op dinsdag (29 op maandag en 28 op woensdag) en dan heb ik dus een huisbezichtiging. En vakantie. Zo geen zin in.
Het is niet koud, het is niet warm, het regent niet, maar toch krult mijn haar van dit weer, de zon is te fel, maar de lucht is grijs. Het is gewoon kut
Joe ik ga komende week lekker in de ontkenningsfase. Ik gooi alles dicht, zet de airco en mijn herfstgeurkaarsen aan hoor. Klaar met de zomer.
Top t is binnen alweer 25 graden nu al weer klaar mee
Ik wil dat het kouder wordt, want dan gaan alle wespen ten minste dood
Nou hou op!
Ik wil best mân benen voor een herfstoutfit scheren, maar voor een zomeroutfit echt niet meer
Ik begin er niet eens aan. Mijn winterlook is al in gegaan wat lichaamshaar betreft
Zo klaar met deze zon en warmte.
Wéér die kuthitte.
Toch even klagen: klote hitte weer binnen. Ik had goede hoop maar het is binnen een dag weer bloedverziekend heet binnen
Ik ben teleurgesteld dat het zo bewolkt is
De temperatuur is heel lekker hier en ik wil in de zon liggen!!