Pff mijn nieuwe scooter is door de wind omgewaaid Regen vind ik niet erg maar die windâŠ
Hier was het echt warm en tijdens lopen vond ik het zelf benauwd. Liep ik dan met mân lange mouwen en spijkerjack
Ik kan met dit weer de hele dag wel slapen. Is voor een dagje wel lekker, maar als dit de hele herfst/winter zo isâŠ
Ja, het is nog warm!
Ik heb straks avonddienst
Ik probeer echt de wanhoop voor me te halen die ik had tijdens de hittegolf want ik word ook heel erg verdrietig en een beetje neerslachtig van dit weer.
Misschien helpt het om vitamine D bij te slikken?
En elke dag toch naar buiten voor wat beweging, bomen zien er nu nog mooi uit (veel hebben nog blad of beginnen net te verkleuren/los te laten) en daar kan ik toch nog erg van genieten.
(ongevraagd advies enzo) Ik snap trouwens best dat het neerslachtig kan maken, heb ik ook veel last van, maar dit helpt me toch wel beetje.
Heel lief juist. Ja de vitamine d pillen heb ik nog staan dus goed idee om daar weer mee te beginnen. En ik vind meer naar buiten ook een goed idee. Ookal is het dan wat minder weer, ik merk wel dat naar buiten gaan altijd fijner is dan heel de dag binnen blijven.
Gelukkig komt er nog een periode aan dat alles mooie kleuren heeft, dat is wel een fijn vooruitzicht.
Ja, precies. Ik slik bijna heel het jaar door vitamine D bij (alleen in hoogzomer niet), doe ik nu paar jaar en merk wel dat het helpt.
En voor het weer kun je je kleden gelukkig! Soms vind ik het ook niks (maar hond he, en kan hardlopen ook niet overslaan) maar dan denk ik maar ter motivatie âals ik buiten ben geweest kan ik lekker droge kleren aan (indien van toepassing)/douchen/kopje thee drinken/etcââ
en naar het weer kijken vanaf binnen en voel ik me toch beter dan binnen blijven (voor mij dan).
En er komen inderdaad nog wel mooie herfstdagen aan!
Ik ook! Echt verschrikkelijk. Heb ook veel meer moeite met opstaan in de ochtend.
Het is koud en de verwarming doet het nog niet. Ik wil gewoon even een halfuurtje het huis opwarmen
Hahaha wow ik zat per ongeluk een jaar terug in dit topic en toen was het precies hetzelfde: hittegolf en instant herfst.
Hoe dan ook kwam ik hier om te zeggen dat ik het koud heb en sorry voor de likes op dingen van een jaar geleden
Heb het ook echt koud. Maar vertik het om de verwarming of winterjas nu al aan te doen, want dan ga ik straks als het nog kouder is helemaal dood
Ik liep de bios uit en het regende zo hard!!! Ben gewoon op straat gaan staan, want het paste wel bij mijn gemoedstoestand.
Ik schrok echt van het onweer van net.
Ik ben zoooo blij dat ik door thuiswerken nu niet door dit kutweer naar kantoor/huis hoef te reizen, lichtpuntje in een donkere tijd
Ik kom gewoon helemaal niet meer buiten doordeweeks en dat merk ik echt aan mijn humeur. Ja ik kan nu nog een stuk gaan lopen maar het regent en het wordt al donker. Meh
Wat een deprimerend weer⊠Iedere middag wanneer ik een stukje wil wandelen, kom ik zeiknat thuis en dan schijnt de zon opeens⊠Kou vind ik niet erg, maar lijkt alsof er geen eind komt aan al die regen
Die regen mag weleens een paar dagen niet vallen. Ik vind regen best oké, maar papier en karton vinden het niet fijn.
Ik ben zĂł blij met mân elektrische deken. Anders zou ik echt niet normaal kunnen slapen.