Het is koud en de verwarming doet het nog niet. Ik wil gewoon even een halfuurtje het huis opwarmen
Hahaha wow ik zat per ongeluk een jaar terug in dit topic en toen was het precies hetzelfde: hittegolf en instant herfst.
Hoe dan ook kwam ik hier om te zeggen dat ik het koud heb en sorry voor de likes op dingen van een jaar geleden
Heb het ook echt koud. Maar vertik het om de verwarming of winterjas nu al aan te doen, want dan ga ik straks als het nog kouder is helemaal dood
Ik liep de bios uit en het regende zo hard!!! Ben gewoon op straat gaan staan, want het paste wel bij mijn gemoedstoestand.
Ik schrok echt van het onweer van net.
Ik ben zoooo blij dat ik door thuiswerken nu niet door dit kutweer naar kantoor/huis hoef te reizen, lichtpuntje in een donkere tijd
Ik kom gewoon helemaal niet meer buiten doordeweeks en dat merk ik echt aan mijn humeur. Ja ik kan nu nog een stuk gaan lopen maar het regent en het wordt al donker. Meh
Wat een deprimerend weer⦠Iedere middag wanneer ik een stukje wil wandelen, kom ik zeiknat thuis en dan schijnt de zon opeens⦠Kou vind ik niet erg, maar lijkt alsof er geen eind komt aan al die regen
Die regen mag weleens een paar dagen niet vallen. Ik vind regen best okƩ, maar papier en karton vinden het niet fijn.
Ik ben zó blij met mān elektrische deken. Anders zou ik echt niet normaal kunnen slapen.
Word je toch depressief van van dit weer, zijn er echt mensen die hiervan houden? Alleen maar grijs en regen regen regen, je kan niet eens normaal make-up opdoen of fietsen. ( zeker niet met een bril)
Ik heb dit weer wel liever dan 35 graden en geen regen voor dagen.
Wel jammer dat na elke wandeling met de hond ik droge sokken aan moet doen, schoenen hebben ook te weinig tijd te drogen. (zijn van binnen nat)
@PuzzleandGaze ja, ik vind dit prima weertje eigenlijk. Lekker rustig buiten ook.
Dat doorweekt raken neem ik er wel bij. O, ik draag geen make-up of bril dat scheelt misschien en bij hele erge stortbuien kan ik naar buiten gaan vaak wel even uitstellen (als het meezit).
Oke, kunnen we een dag gewoon zonnetje krijgen please? Wil ff lekker wandelen
Ik heb normaal een pesthekel aan dit weer, maar ik zit er gewoon van te genieten omdat ik, dankzij thuiswerken, niet elke ochtend in de zeikregen hoef te wachten op een bus die niet komt.
Van het weekend ga ik wel lekker naar het bos. De regen boeit me dan niets.
Ik vind het met thuiswerken ook wel lekker eigenlijk. Lekker knus met de kaarsjes aan en een dekentje op mijn schoot.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond het veel te warm vannacht! Ik heb ook vijf muggen afgeslacht in de afgelopen 24u.
Doe mij maar wat frisser, met een zonnetje erbij
Het blijft ook warm, ik loop geregeld nog in shirt met korte mouwen buiten (wandelen) echt raar voor half november.
Maar de klaag vandaag is; elke keer komt er een hoosbui over en vlak ervoor wordt het zo donker dat de lampen wel aankunnen.
Een paar van mijn rozen staan nog steeds in bloei en krijgen nog steeds nieuwe knoppen
Ik zag baby ganzen van de week!?