Klaag hier over het weer

Word je toch depressief van van dit weer, zijn er echt mensen die hiervan houden? Alleen maar grijs en regen regen regen, je kan niet eens normaal make-up opdoen of fietsen. ( zeker niet met een bril)

6 likes

Ik heb dit weer wel liever dan 35 graden en geen regen voor dagen.

19 likes

Wel jammer dat na elke wandeling met de hond ik droge sokken aan moet doen, schoenen hebben ook te weinig tijd te drogen. (zijn van binnen nat)

@PuzzleandGaze ja, ik vind dit prima weertje eigenlijk. Lekker rustig buiten ook.
Dat doorweekt raken neem ik er wel bij. O, ik draag geen make-up of bril dat scheelt misschien en bij hele erge stortbuien kan ik naar buiten gaan vaak wel even uitstellen (als het meezit).

1 like

Oke, kunnen we een dag gewoon zonnetje krijgen please? Wil ff lekker wandelen

4 likes

Ik heb normaal een pesthekel aan dit weer, maar ik zit er gewoon van te genieten omdat ik, dankzij thuiswerken, niet elke ochtend in de zeikregen hoef te wachten op een bus die niet komt.

Van het weekend ga ik wel lekker naar het bos. De regen boeit me dan niets.

7 likes

Ik vind het met thuiswerken ook wel lekker eigenlijk. Lekker knus met de kaarsjes aan en een dekentje op mijn schoot.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond het veel te warm vannacht! Ik heb ook vijf muggen afgeslacht in de afgelopen 24u.

Doe mij maar wat frisser, met een zonnetje erbij :+1:

5 likes

Het blijft ook warm, ik loop geregeld nog in shirt met korte mouwen buiten (wandelen) echt raar voor half november.

Maar de klaag vandaag is; elke keer komt er een hoosbui over en vlak ervoor wordt het zo donker dat de lampen wel aankunnen.

4 likes

Een paar van mijn rozen staan nog steeds in bloei en krijgen nog steeds nieuwe knoppen :woman_shrugging:

4 likes

Ik zag baby ganzen van de week!?

3 likes

Die kutregen de hele tijd, ik voel al een barrière om weer een rondje te gaan lopen maar nu doe ik het maar gewoon helemaal niet. Ook weinig (actieve) alternatieven om in mn lunchpauze te doen waar ik ook zin in heb.

1 like

Jaa mijne ook! Zo mooi :heart_eyes:
Verder mag het winterjasweer worden van mij, maar klagen doe ik pas als het boven de 25 graden komt :sweat_smile:

Het is zo donker :expressionless:

5 likes

Ja, gewoon grauw.

4 likes

Ik vind het echt nu al te koud :pensive:

3 likes

kou, regen en harde wind. Kies er gewoon 1, niet alle 3 tegelijk aub.

14 likes

Ik voel me net een mol

8 likes

Het is zo koud en grijs :cold_face: en de echte winter moet nog beginnen brrrrrr

Edit: ik voel me ook zo moe en energieloos, hebben jullie dat ook?

3 likes

Ja absoluut. Het is dat ik moet werken, maar anders zou ik voor mijn gevoel de hele dag op de bank kumnen liggen.

1 like

Ik heb gewoon mn shoptrip gecancelled omdat ik t niet ga trekken een half uur naar de stad te fietsen met die kou. Nu heb ik geen stof en geen kerstcadeautjes. En zelf geen warme leggings en lange mouwen.