Die kutregen de hele tijd, ik voel al een barrière om weer een rondje te gaan lopen maar nu doe ik het maar gewoon helemaal niet. Ook weinig (actieve) alternatieven om in mn lunchpauze te doen waar ik ook zin in heb.
Jaa mijne ook! Zo mooi
Verder mag het winterjasweer worden van mij, maar klagen doe ik pas als het boven de 25 graden komt
Het is zo donker
Ja, gewoon grauw.
Ik vind het echt nu al te koud
kou, regen en harde wind. Kies er gewoon 1, niet alle 3 tegelijk aub.
Ik voel me net een mol
Het is zo koud en grijs en de echte winter moet nog beginnen brrrrrr
Edit: ik voel me ook zo moe en energieloos, hebben jullie dat ook?
Ja absoluut. Het is dat ik moet werken, maar anders zou ik voor mijn gevoel de hele dag op de bank kumnen liggen.
Ik heb gewoon mn shoptrip gecancelled omdat ik t niet ga trekken een half uur naar de stad te fietsen met die kou. Nu heb ik geen stof en geen kerstcadeautjes. En zelf geen warme leggings en lange mouwen.
I feel ya
Wat een schijtweer
Ik vind deze temperatuur zo ranzig. Het is zo, tja, lauw?
Echt nasty.
Het is nu zo zacht buiten, liep gewoon met opgerolde mouwen m’n hond uit te laten. Als het niet waait is het echt totaal niet koud. Dacht vorige week met de koudere temperaturen nog dat we misschien nog eens een winter zouden krijgen maar ben ook wel weer uit die droom wakker geworden. Gewoon nog 3 maanden lang laf weer voor we weer de bloedhitte ingaan.
Ja ik wil gewoon sneeuw, koud en vriezen.
Niet dit weer dat ik met een trui en jas aan fiets, om vervolgens bezweet op bestemming aan te komen.
Heerlijk, het is geen klagen dus misschien mag dat niet in dit topic, maar het wordt volgens de Google voorspelling die ik net zag komende week niet boven de 3 graden, en misschien sneeuw!! Eindelijk winter
O, zou zo leuk zijn (sneeuw is mijn favoriete neerslag)! Zeker nu de meeste mensen toch thuiswerken (minder verkeershinder enzo)
Ik HAAT sneeuw.
Ik word panisch van fietsen in de sneeuw. En ik kan ook niet lekker doorwandelen dan. Er naar kijken vind ik dan weer wel leuk.
Misschien is dat nu wel minder want thuiswerken en kunnen we in onze wandelpauze door de sneeuw huppelen
Overigens staat er bij mij alleen maar regen