I feel ya
Wat een schijtweer
Ik vind deze temperatuur zo ranzig. Het is zo, tja, lauw?
Echt nasty.
Het is nu zo zacht buiten, liep gewoon met opgerolde mouwen mān hond uit te laten. Als het niet waait is het echt totaal niet koud. Dacht vorige week met de koudere temperaturen nog dat we misschien nog eens een winter zouden krijgen maar ben ook wel weer uit die droom wakker geworden. Gewoon nog 3 maanden lang laf weer voor we weer de bloedhitte ingaan.
Ja ik wil gewoon sneeuw, koud en vriezen.
Niet dit weer dat ik met een trui en jas aan fiets, om vervolgens bezweet op bestemming aan te komen.
Heerlijk, het is geen klagen dus misschien mag dat niet in dit topic, maar het wordt volgens de Google voorspelling die ik net zag komende week niet boven de 3 graden, en misschien sneeuw!! Eindelijk winter
O, zou zo leuk zijn (sneeuw is mijn favoriete neerslag)! Zeker nu de meeste mensen toch thuiswerken (minder verkeershinder enzo)
Ik HAAT sneeuw.
Ik word panisch van fietsen in de sneeuw. En ik kan ook niet lekker doorwandelen dan. Er naar kijken vind ik dan weer wel leuk.
Misschien is dat nu wel minder want thuiswerken en kunnen we in onze wandelpauze door de sneeuw huppelen
Overigens staat er bij mij alleen maar regen
Snap er ook niks van. Ja als je wilt skiën in de bergen is sneeuw een must, maar verder⦠Wandelen is kut in de sneeuw, fietsen is bijna niet te doen, auto rijden is kut, telkens schoenen uit doen bij de deur omdat anders je hele huis ranzig en nat is. No thanks.
Same.
Van alles wat uit de lucht pleurt, vind ik sneeuw ver uit het ergste.
File rijden, ov op zān gat, fietsen is een verkapte vorm van zelfkastijding en wandelen is anderhalve seconden leuk totdat alles vast vriest tot 1 grote ijsbaan/mega blubber power race.
Wegblijven met die ellende hoor.
Ja echt vreselijk sneeuw ik ben zo bang om uit te glijden altijd. Die kou ook als het in je gezicht waait
En als er dan gestrooid wordt verandert het in een vieze drek die slecht is voor je schoenen nou nein danke
Tis echt vies koud met ijzige regendruppels. Ugh
Ik vind sneeuw leuk voor een uurtje. Dat je door verse sneeuw kunt wandelen die nog niet is plat getrapt. Moet wel op een vrije dag zijn. En na een uur weer weg.
Hier in Nederland sneeuwt āt toch nooit fatsoenlijk. Alleen maar natte drek
Ik weet niet of dit weer is maar ik wil sowieso klagen over die donkere dagen
Helemaal klaar mee. Dan denk je yes 21 december is voorbij het kan niet erger worden maar het duurt nog teringlang voordat het een beetje normaal is.
Ja, die 1e weken van t nieuwe jaar zijn altijd t ergst. Zo deprimerend. Het is ook niet of het na 21 december opeens elke dag minuten langer licht blijft, tāis n soort plateau van een aantal weken. Begin februari ga je vaak echt merken dat het elke week langer licht blijft.
Ja sterker zonsopkomst is nog steeds later aan het worden
Ik kijk echt reikhalzend uit naar de lente
Zo.koud!!!