Klaag hier over het weer

Ja!
Nog niet zo lang geleden zelf ook opgezocht.

4 likes

Jeetje. Wat is de wereld toch cool dan.

T bliksemt echt boven mn hoofd😭 En kan mn laptop ook niet meer horen

2 likes

Ja hallo stuur onweer en regen maar hier heen!
Pleuris benauwd hier de hele dag. Ik kijk de weer app en het is nog steeds 22 c hier. Doe even normaal.

1 like

Nou, het regent hier in 5 minuten ook weer genoeg voor het hele jaar.

1 like

Holy shit echt hè. Was misschien geen 40 graden, maar zo vies plakkerig en benauwd :confounded: Hoop dat de regen ook zo bij jou aankomt :crossed_fingers:

1 like

Er is weinig gebeurt. Ook nu nog steeds ontzettend benauwd :triumph:

Volgens buienradar kan het hier elk moment losbarsten, maar die klote bui verplaatst steeds. En ik wil de deur uit en ben een uur bezig geweest met m’n haar stylen en :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Whahahaha…wat een ellende. Komende 2 weken ook alleen maar meer van hetzelfde.

Het meest irritante vind ik nog dat je echt totaal niet weet wat je nou moet aantrekken. Het is het ene uur warm benauwd en plakkerig en daarna koelt het opeens 5 graden af tijdens een bui waarop het later weer beklemmend warm wordt.
Ik vind al die mensen die nu nog in een soort winterpak rondlopen aanstellers, maar aan de andere kant ben ik weer te optimistisch want ik doe het gewoon koppig met korte mouwen want HET IS HALF MEI.

3 likes

Bah, geef eens wat zon :cry:

3 likes

Hier in Zuid Holland lijkt het alleen morgen droog te blijven met een licht zonnetje. Misschien kun je hier heen haha

1 like

:crying_cat_face:

Over een maand hebben we de langste dag van het jaar alweer.

1 like

Het was vandaag negentien graden, waarom is het zo teringwarm op m’n zolderkamer :cry:

1 like

Voor deze hele week stond ook regen, maar het viel dus heel erg mee dus morgen misschien ook?! :crossed_fingers:

Ik zie steeds deze plaatjes overal langs komen maar het heeft hier echt 4 druppels geregend deze week :thinking:

1 like

Ik hoop echt zooo dat het morgen niet regent, eerst stond er 40% kans op regen maar nu 90% echt janken

Al zou het vandaag ook slechte zijn dan het nu is volgens mij dus wie weet

Ik heb ook nergens in de voorspellingen gezien dat het afgelopen woensdag en gister best lekker weer zou worden! Was echt blij verrast steeds dus wie weet…

1 like

Oke ik vertrouw op jou!!

1 like

Ja uiteindelijk valt het wel mee! Afgelopen week zon met een uurtje regen. :grin:

ja maar WAAR BLIJFT DIE REGEN?
Vandaag; paar keer regen voorspeld. ik hang de was niet buiten
het weer; haha fu soonsoon. het blijft mooi nananananaaa

1 like

haha. ik was op weg naar zeeland en de voorspelling was onweer en hagel. alleen maar zon gezien? snap er echt niets van.

2 likes