Klaag hier over het weer

:mad:

1 like

Ja ik liep net door het park en alles was ZO groen, dat maakte me wel blij!

Net scheen de zon even dus was even naar buiten voor een wandeling, maar nu komt er een onweersbui over…

3 likes

Godver :cry: :cry: :cry: Vorig jaar had ik al bruine benen, nu hebben ze nog nauwelijks zonlicht gezien

2 likes

Ik blijf ook maar met m’n wasgoed slepen deze dagen.
Zon, naar buiten, donkere wolk, weer naar binnen, wolk waait over, weer naar buiten, hagelstorm en moesson regen, wasgoed verpest.

tenor

24 likes

Mijn vriend en ik paar dagen geleden: eind mei, dan moet eindelijk echt de verwarming uit hoor! Vast goed te doen.

Twee dagen later en overdag 17.5 graden in huis: beiden met bevroren handen thuisgewerkt, verwarming is weer aangegaan.

3 likes

Kutregen.

2 likes

The fuck is dit weer?!?!
Vanochtend in de felle zon gefietst en nu was het koud en had ik wind tegen :rage:

3 likes

Ik kreeg gister m’n energie verbruik overzicht van april en moest bijna huilen. Ik heb 4 (!) keer meer gas verbruikt als in april 2020.
De combi van thuiswerken en een ijslente is echt schijt duur.

4 likes

Echt fijn dat het de komende dagen weer gaat stormen en plenzen.

1 like

Ik ben die kou en die regen zo zat he. Tis eind mei man geef me 1 goeie week ofzo.

11 likes

Kreeg ook weer zo’n leuke herinnering van vorig jaar toen ik blijkbaar in een zomerjurkje in de tuin zat te bbq-en :+1:

1 like

Vorig jaar was het eind mei tegen de 30 graden 🥲

3 likes

Ja en het was verschrikkelijk :triumph: en zijn jullie allemaal de verschrikkelijke hittegolf vergeten ofzo :triumph::stuck_out_tongue:

11 likes

Ja hittegolf is kut maar gewoon 15 tot 20 graden met een beetje zon is toch niet teveel gevraagd? Heb echt t idee dat ik nog in mn winterdepressie zit. En dat we dadelijk nog driedubbel zo erg een hittegolf krijgen omdat we t nu niet hebben ofzo.
Als nu een keer de zon schijnt drijf ik mn bed al uit😭

9 likes

Dat vind ik oprecht nog kutter dan dit

6 likes

Ik zie het ook zo gebeuren dat we in een benauwde hel gaan terechtkomen 🥲

Richting eind volgende week lijkt het wel wat beter te worden!:crossed_fingers:

1 like

IK. KAN. DIT. NIET. MEER. AAAAAAAN :face_vomiting: inclusief stampvoeten echt ZO kut na al deze corona ellende extra kut

14 likes

Ik vind het echt kut aan mezelf dat ik me zo laat beïnvloeden door het weer. Ik word er helemaal somber van dat het nog steeds koud en grauw is.

9 likes

Nee maar ik vond dat niet zo erg, ik ging lekker iedere avond afkoelen in de rivier!

2 likes