Klaag hier over het weer

Precies dit. Dan sta ik bij de achterdeur “Oh het regent niet meer, dan loop ik even naar de winkel” pakt jas en tas, doet voordeur open > REGEN!!

2 likes

Die regen klinkt heel gezellig op het dak van de caravan, maar mag het de rest van het weekend please een beetje droog zijn :sob:

1 like

Omdat ik van een hitte golf niet in een mega dip raak.

4 likes

Wat is dit joh. Hou op ik wil zomer

Echt een kutnacht gehad door die kutwind😡

2 likes

Wat is dit :sob: Hoe kan het zó lang al dezelfde temperatuur zijn, ik voel me echt zo depri. Als ik moest kiezen tussen een hittegolf of 8 maanden winter, zou ik toch echt wel voor het eerste gaan.

Ik begin nu toch echt bijna te geloven dat het weer gemanipuleerd wordt.

2 likes

Nou precies dit dus. Een hittegolf is vaak een paar dagen, hooguit 2 weken. Dit weer wat we nu hebben is het grootste deel van het jaar het geval. Bijna m’n hele vakantie is lekker veregent, en zelfs als ik weer moet werken volgende week wordt t nog niet beter. Ik kan niet meer.
Mijn humeur heeft deze week ook echt t dieptepunt bereikt… :slightly_frowning_face:

2 likes

Precies! We hebben dit weer al sinds oktober, op een gegeven moment is het echt genoeg geweest. Ik heb net hetzelfde gehad, een week vrij genomen midden mei, omdat ik er bijna zeker van was dat het dan écht oke weer zou worden. Nou mooi niet dus, compleet verpest en zit in een flinke dip :frowning_face:

2 likes

Als er geen corona was had ik echt allang een ticket geboekt naar ergens waar het zonnig is om aan deze treurnis te ontsnappen.

Het klinkt wel gezellig. Alleen ik heb al zo’n saai leven en de meeste activiteiten die ik vaak wil doen bevinden zich dan buiten, zoals auto wassen, motor sleutelen, wandelen. niet echt iets voor vandaag.

1 like

De enige twee zonnige dagen eind volgende week zijn ook alweer regendagen geworden :sob::sob: wat is dit, can’t handle

1 like

Ahh ik word hier zo gelukkig van :heart_eyes: Toen ik vanochtend wakker werd was dit het eerste wat ik las, ik hoop zo dat dit waar is!

6 likes

Ik moest net letterlijk huilen van dankbaarheid (ja ik vond het zelf ook overdreven maar het gebeurde?? :hushed:) dat het vorig jaar een mooie lente was en niet deze prut. Ik zat thuis van werk, het was het begin van de lockdown. En ik was toen al zooo blij dat het vaak een beetje lekker en zonnig was, dat we vaak naar buiten konden voor wat beweging, dat mijn humeur positief beïnvloed werd door de zon zodat ik bij kon komen van een slechte periode op werk en de pandemie minder hard aan kwam.

En nu ben ik nog veel blijer en dankbaarder, ik durf er echt niet aan te denken hoe anders deze maanden vorig jaar eruit zou hebben gezien als het toen zo druilerig was geweest.

5 likes

Eerst zien en dan geloven. Deze kutlente heeft me tot een pessimistische weer Grinch getransformeerd.

9 likes

Moest een stukje van 10 minuten fietsen en kom helemaal vies zweterig en plakkerig aan.

Wat een intens smerig, goor warm plak weer. :nauseated_face:

3 likes

Ja daarom heb ik liever geen lange kleding aan ondanks de lage temperaturen. Het is zo raar benauwd steeds maar om nou in shorts of je korte rokkie rond te wandelen is ook weer zo raar… Ik haat alles aan deze lente inclusief stress om kleding.

4 likes

Heb tussen de rit door heel bozig en met veel geweld m’n jasje uitgetrokken, om vervolgens in blote armen door te fietsen.

Gewoon, om een punt te maken tegen dit achterlijke weer.

2 likes

Het is hier keihard aan het onweren :cry: ik krimp elke keer ineen op de bank (alsof dat helpt haha)

Ik wist echt niet wat ik aan moest doen vandaag (gister t-shirt maar te koud) dus ik had een trui aan. Veels te warm dus jas uit in het zonnetje. Loop ik weer naar huis met keiharde wind??? Geef gewoon 20 graden zonder die wind ja.