Godver ik heb het zo koud steeds en ik ging hardlopen maar dat ging helemaal kut omdat het ook ineens weer super hard waait?? Echt zo klaar mee.
Ok, ok…ik ben cautiously optimistic.
Dit zal ongetwijfeld de aanloop naar 5 hittegolven zijn, maar I’ll take it for now.
Nog een dag met stinkweer en vanaf morgen alleen maar zonnetjes in de weerapp! Hier trouwens maximaal 25 graden volgende week. De grens van wat ik prima vind haha.
zou er ergens te vinden zijn hoeveel dagen er achtereen neerslag is gevallen?
lijkt me dat dat ook wel een record is
Ik word echt dolgelukkig van de vooruitzichten, maar écht alles is zoveel leuker/mooier als de zon schijnt
(Oja dit is het klaagtopic, het regent hier nu nog maar vanavond zon dus ik kan deze ene ochtend ook nog wel aan haha)
Ook al zijn de vooruitzichten goed, ik geloof er echt geen zak meer van.
Haha ja oooops, we hebben zonneschijn per ongeluk verward met sneeuw storm en onweer.
Ik tel echt de uren af totdat het morgen is Het kan van mij niet snel genoeg gaan. Ik kijk hier meer naar uit dan de versoepeling van terrassen/restaurants oid
Wel het klaagtopic maar het voordeel is dat nu zoveel grasvelden in parken, of weilanden etc. ZO mooi groen zijn. Echt wauw! I.p.v. tegen zo’n dorre boel aan te kijken.
Ik heb net de verwarming aangezet omdat het hier zo koud is, zo blij als dit voorbij is.
Ik lig onder een dekentje, met badjas en pantoffels aan, met de verwarming op 20 graden en de haard aan op de bank.
Eind mei 2021:
Dit ziet er echt zo uitnodigend uit! Enjoy. Ik word echt down van dit grijze gedoe buiten en om dan in m’n thuiskantoortje te zitten. Maar nog even volhouden. Vanaf (over?)morgen beterschap!
Ik ga me zo toch maar aankleden en met de hond naar buiten, al heb ik het idee dat die het ook wel prima vindt binnen, haha.
Zelfs de hond had het koud!
Volgens de radar is het al uren droog, maar het regent juist al uren. En wie heeft precies vanochtend haar haar eens gesteild en moet zo naar buiten?
Mijn honig is zelfs gaan stollen…
Ja! Dit wilde ik ook komen posten. Zat afgelopen weekend in een huisje in de Achterhoek en alle foto’s lijken wel bewerkt. Zo felgroen zijn de weilanden en bomen. Heel mooi!
draagt je hond een slabbetje?
What’s new
Nee, veel erger…
Een Ajax-bandana