Klaag hier over het weer

Kan ook echt niet wachten tot morgen! Eindelijk zon. Heb de afgelopen dagen ook al om 5 uur de lampen aan omdat het te donker is in de keuken.

2 likes

Ik geloof er nog niks van dat het zulk mooi weer wordt maar wel echt zo’n zin in!!

Hier is het al sinds vanmiddag omgeslagen! Blauwe lucht en zon, echt een verademing!

1 like

Ik zet m’n geld in op zaterdag. Morgen valt sowieso tegen

Omgggg de zon is er :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Geen zon te zien hier. Wel warm en bewolkt, dus erg benauwd. Fantastisch :unamused:

zo! eindelijk eens even lekker klagen over het weer. wat een pleuris hitte.

12 likes

Hahaha, ik vond het net echt warmmm. Is ook nooit goed bij mij.

1 like

Ik vind dit echt heerlijk! :sunglasses:

3 likes

Ik ook! Niet té warm, gewoon perfect.

1 like

Op straat vind ik het heerlijk, net een stuk gefietst ook. Maar in de tuin is gewoon al weer heet. Zit op het zuiden en de tuin is behoorlijk afgesloten.
Dus ik ga als en tokkie op een plastic stoel naast de voordeur zitten.

3 likes

Meer mensen die sinds het warmere weer ineens enorm duf zijn?
like geez. get away sun.

8 likes

Ik viel net bijna in slaap zelfs :sob:

2 likes

Ja, ik ben ook zo duf als een konijn, maar dat komt omdat er door de warmte en het briesje weer tering veel pollen door de lucht schieten. Hooikoorts galore.

2 likes

Mijn lievelingsweer is ijskoud met blauwe lucht en zon. Zeg maar 0-5 graden & dan geen wolkje aan de lucht. Maar van grauwigheid en dwarrelende blaadjes met 12 graden kan ik ook wel genieten (zo rond oktober) en regen en sneeuw op zijn tijd is ook wel leuk.
Mijn grootste nachtmerrie is alles boven de 30 hier in Nederland. Van 20-25 graden kan ik best nog wel eens genieten, op een terrasje of in de avond.

MAAR

Dit weer, elk zonnig weer boven de 20 graden, triggert al mijn onzekerheden. Vandaag was weer dé dag van het jaar dat ik al mijn lichte en luchtige kleding ging passen en ik vind al die kleding niet eens leuk maar de kleding die ik leuk vind staat me niet. Dit staat me dan semi maar voel me echt meteen walgelijk. Dik. Littekens. Eczeem. Zweet. Wit. Dat is alles wat ik zie. En dat vind ik echt erg. Dus daarom kom ik hier klagen over het weer :nerd_face:

9 likes

Ik begin serieus te denken dat ik wellicht ook hooikoorts heb of bijholte ontsteking. al is zelfdiagnose gevaarlijk natuurlijk.
Heb nu neusspray gebruikt en voel me opeens een stuk beter. wel nogs teeds drukkend geovel in mn hoofd. maar even paar dagen neusspray gebruiken en anders maar naar de huisarts.

Ik heb het paar geleden ontdekt toen ik bij wijze van test een hooikoorts pilletje in nam.
Een uur later voelde ik me 10x beter.bdan weet je genoeg :sweat_smile:

2 likes

Herkenbaar! Ik ben heel blij dat ik de komende tijd weer lekker 's avonds kan wandelen, maar die onzekerheden
 Ik word mij dan heel bewust van mijn huidaandoeningen (vitiligo en rosacea) en ik zit ook nog onder de bultjes. Ik heb wel inmiddels een leuke collectie aan luchtige lange rokken en jumpsuits waar ik mij prettig in voel, maar ik heb gewoon het liefst mijn zwarte panty’s aan. Daarnaast moet ik elk jaar weer vrienden uitleggen dat ik niet een dag aan het strand kan liggen in de felle zon :expressionless:

2 likes

Dit mag niet
 ik wil zon

He jammer maar een 6 voor wintersporten vandaag

18 likes