Klaag hier over het weer

Dan berg ik mijn ski’s maar weer op :frowning:

3 likes

Nou met een zesje kan je toch… met je slee… van de heuvel waar… opzich geen sneeuw ligt?

4 likes

Als je je hoofd in de vriezer stopt kun je wel net doen of je in Tirol zit.

1 like

:frowning: Alleen mijn slee is stuk, dus helaas.

1 like

Hier hangen ze op abri’s in de stad. Lekker contrast ook.

1 like

Morgen 27 graden :cry::hot_face:

Ik ben blij dat het eindelijk beter weer is maar waarom meteen weer zo warm… rond de 20 graden ben ik ook prima oké mee :sweat_smile:

6 likes

Ik klaag vooral dat ik aan het werk ben met dit mooie weer :rage:

6 likes

Waarom kan het niet gewoon 20 zijn en blijven? Dat is perfect.

6 likes

Oké het hoeft niet warmer te worden dan het nu is.

Voordeel: drie wasjes gedaan, alles supersnel droog.

Ik moest echt hardop lachen hierom, meestal hebben ze een hele analyse van alles wat er zou kunnen gebeuren maar ze waren er nu zelf ook een keer klaar mee.
Schermafbeelding 2021-06-03 om 22.41.18

10 likes

Ik hou echt van warm weer maat het is vandaag zo bloedhoeren benauwd en vies plakkerig dat ik elk uur mijn weer app check of er al regen komt :sob:

Ik heb vanochtend gedoucht maar als het zo blijft aanvoelen ga ik binnen nu een paar uur weer douchen en dan vanavond wss ook nog 1-2 x. Vieze zweterige plakzooi :sob:

3 likes

Ik kijk altijd uit naar warm weer maar als het dan zo ver is, zit ik toch binnen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik keek eerst ook uit naar een beetje zon, maar alles gaat nu zo loom en die warmte blijft maar in huis hangen. En dan moeten de echte hittegolven nog komen :hot_face:

5 likes

Pfoe het is plakkerig inderdaad. Ik vond het gister beter te doen?
Ik dacht ik loop even naar de kaasboer nou die vroeg of het warm was buiten dus dat kan alleen maar betekenen dat ik eruit zie als een natte tomaat.

2 likes

Ik vind het weer heerlijk, maar werken met zo’n mondkapje is normaal al kut, maar in deze hitte echt niet vol te houden. Al 3 dagen koppijn

Ik vind het vandaag best oké, gister was het niet te doen. Maar ik wil nog steeds 18-20 graden en een zonnetje. Doe ook niets met dit weer en moet nog genoeg doen.

2 likes

Het trekt hier helemaal dicht nu, echt zo’n vieze lucht nu. Hoop wel op onweer en dat het morgen dan iets minder klam is (wel zon graag aub).

1 like

Gisteren stond er nog dat het vandaag de hele dag zou regenen, nog geen druppel gevallen (gaat over anderhalf uur gebeuren wel volgens Buienalarm). Voor morgen staat er weer de hele dag regen maar dan 21 graden. Ik hoop maar dat die 21 graden blijft maar dat die regen net als vandaag gewoon een soort sprookje is.

potverdomme voordat het hier is dan lig ik natuurlijk alweer op mn nest :triumph: