Smerige kutregen. Ik vond de hitte heerlijk
Het begon net keihard los te gaan toen de baby ging slapen, moest ik haar troosten en kon ik de storm niet kijken
Ik lig halfnaakt voor de ventilator, het idee dat het waarschijnlijk in juli en augustus minstens 10 graden warmer gaat worden is echt raar. Wel zin om na zonsondergang ff lekker te wandelen, de avonden zijn wel heerlijk nu nog.
Die buien gaan echt met 0,1 kilometer per uur het land over. Vanmiddag zaten ze in t zuiden en nu nog steeds. Ik wil ook onweer.
Oh wat kan ik genieten van de zomer, En als er dan in de nacht flinke onweersbuien over razen vind ik dat ook echt leuk!
Helaas zie ik dat het dorpje waar ik in woon steeds geskipt wordt, terwijl de stad 10km hier vandaan wel alle onweer krijgt.
Dus ook in 't zuiden kom je af en toe bedrogen uit
Ik ben er achter dat mijn huis toch niet zo’n ijsblok is als ik dacht. Ik heb afgelopen maanden zoveel kou geleden en nu is het er bloedheet, wat een verraad.
Mijn hemel, heb denk ik oprecht nog nooit zo veel water in 1 keer naar beneden zien vallen. Flinke onweer ook.
Ik wil slapen maar regen en onweer. En morgenochtend waarschijnljk door regen naar t werk Om vervolgens in die te warme toko te vertoeven de hele dag
Wat een plaknacht bah. Ik slaap altijd zo raar dan met hele intense dromen
Het lijkt niet warm en dat valt ook wel mee, maar er is zo’n gek, benauwende wind. Net even gefietst en zweet mij helemaal stuk.
Hahahahahha
Morgen weer meer zon!
Als ik dan toch een beetje moet klagen; vind het nu wat fris. Maar alsnog liever dan dat plakweer van de afgelopen dagen.
En als het dan nu iig binnen een beetje afkoelt… maar ho maar
Alles helemaal tegen elkaar opzetten. Was bij binnen 1,5 uur van 28 graden naar 23.
Oh heerlijk! Had idd ook alles al opengezet maar waait hier niet echt helaas 🥲
Kom maar hier. Hier is het licht frisjes, bewolkt en het spetterde net een beetje. Tevens mijn ergernis🙃
Ik wil regen, het zou regenen en dat is niet gebeurd.
Huh? Hier is de hele dag al strakblauwe lucht. Maar jij zit in limburg ergens toch?