In Twente ook al 2 dagen grijs geen zon te bekennen
Zo vreemd dit te lezen want ik lig in m’n bikini in het park (zuid Holland idd)
Ben helemaal blij met de koele wind, anders zou ik wegsmelten
Wow wat raar! Hier is het echt volle zon en strak blauw
Ik ben verbrand Sterkte, oosterlingen
Ik zit al de hele middag op m’n balkon . Ben er nu weg gegaan, omdat het te warm werd door de zon
Ja nu schijnt hij volop! Dat zonnetje. Super hoor, maar mijn balkons liggen beide in de schaduw.
Elk zintuig jeukt als een malle en doet zeer. Denk dat hier al bijna 2 weken geen regen meer is geweest.
ik kan hier echt niet over nadenken zonder een halve paniekaanval te krijgen
Waarom kan het niet ff wat normaler met het weer? Eerst alleen maar koud en zeikregen en nu alleen maar boven de 25 graden. Echt het gevoel alsof we een stap overslaan en ik vind het helemaal kut.
Fuck hot girl summer. Geef mij maar weer christian girl autumn
Overal die tips dat je als Griekse omaatjes moet doen. Alle luiken dicht en alleen in de ochtend en in de avond, als het afgekoeld is, alles open doen. Ik haat dat opgesloten gevoel zo erg. Wel chill dat je gewoon in korte kleding kan lopen, dat dan weer wel
We gaan richting die bloedhitte hoor.
Toch bizar hoe we wekenlang herfst hebben gehad, dat je je afvroeg of het uberhaupt nog wel warm weer zou worden, en nu gewoon wekenlang warmte en zon. En dan is t nog geen eens Juli. We hebben sinds April sneeuw, herfst, lente en zomer gehad in 3 maanden tijd.
NEE NEE NEE
Ik hoor nu Glennis of was dat ook precies wat je wilde hahah
Haha ja!
Ja hier hetzelfde
Ik trek dit weer niet.
Vanaf de 17e gaat het dalen naar 20 graden met een wolkje
Teeeeeering. Precies in m’n nachtdiensten. Overdag slapen is een drama als het zo heet is. Ten eerste door de warmte zelf maar ook door alle gillende kinderen in zwembadjes. Staaaahp.