Klaag hier over het weer

Waar is de zon?? :unamused:

3 likes

hopelijk ver weg.

10 likes

Ik haat het echt dat ik met dit weer zweet als een otter. Vooral mn snor, rug, liezen, bilspleet hebben er onder te lijden. Echt ik haat het, ook met kleren kopen elke keer weer opletten of je natte vlekken niet ziet in de stof/kleur. Ik hoef ook maar drie stappen te zetten of het zweet breek me uit.

2 likes

Waar is de ZON?!

1 like

De warmte enzo okƩ maar DIE POLLEN.
Ik kan het raam niet eens ff openzetten of het begint alweer :sob:

3 likes

Ik heb in Australiƫ gewoond (en ja ik grijp elk moment aan om dit te benoemen uiteraard!!!) in een woning zonder airco en wat ik op hete dagen deed was overdag alles potdicht en 's avonds een raam open en daar een natte, ijskoude handdoek voor hangen. Dat zorgt ook voor enige verkoeling!

4 likes

Hier helaas :rage:

1 like

Ja ik snap het ook niet? Gister was het 26 en nu 22 maar ik geloof er niks van want ik heb het gewoon even warm :cry::cry:
Nu ben ik ook bang dat ik straks naar buiten ga en het dan ineens wel kouder is (of dus juist te warm gekleed).

Ik hoop op onweer!

2 likes

Ik kan de warmte goed verdragen (denk ik, vooral fysiek dan dus) maar raak er toch overprikkeld door en daarnaast zijn er zoveel mensen (en kinderen in hun zwembad aan het gillen elke dag opnieuw als school uit is) die herrie maken hele dag door en elke dag wel mensen met vuur/bbq dus al die stank als je ergens wandelt etc.
Ik trek dat echt zo beroerd, doe mij regen.

3 likes

Vanochtend goed af laten koelen door alles open te zetten tot 23 graden
Het is nu 24 gradsn buiten dus why the hell is het binnen nu 29 graden stopppppp

Vanochtend de ramen open gehad, het wel geteld 0,5 graad koeler gekregen (23,5 graden ipv 24) en na twee uur was het al weer 24 graden. Ik wil nog niet aan volgende week denken :hot_face:

Ik heb nu t gevoel alsof ik binnen aan t braden ben, terwijl ik t gisteravond ā€˜fris’ vond.
Als er geen wind is s’avonds maakt het zo’n verschil. Zou t liefst buiten blijven zitten nu maar dan wordt je weer kapotgeprikt door die koleremuggen.

Ellende!

1 like

En nu is t weer ā€˜koud’.

3 likes

Ik ben gisteren zo erg verbrand. Ik had me ingesmeerd voordat ik naar buiten ging maar ik bleef langer buiten dan voorzien en had geen zonnebrand meegenomen. Dat haat ik zo erg aan de zomer, steeds moeten smeren met dat vette spul en als je het een keer vergeet ben je gelijk een kreeft.

Michella heeft echt een transformatie gehad joh als ik dat gifje zie.

Denken jullie dat het morgen 22 graden (of ongeveer dat waar je woont) wordt?
Voor woensdag staat weer 28

• nee leugens
  • ja ik vertrouw de voorspellingen
  • boeit me niet

0 stemmers

1 like

:sob::sob::sob::sob::sob:
Ik haat dit weer

1 like

ik ook. enige waar ik gepassioneerd in ben.

2 likes

Ik wil die 22 graden morgen maar ik weet niet of ik erop moet vertrouwen :sob:

2 likes