Geef me regen om al die kutpollen weg te spoelen! Desnoods met 40 graden of min 5, interesseert me niet.
Ja Ik kan al een week gewoon niets. Behalve me opsluiten met alle ramen en deuren dicht.
Echt doe fucking normaal donderdag 33 graden schiet mij maar lek
Ik hoop ook echt op een goeie bui ergens de komende dagen. De hooikoorts is me langzaam aan het vermoorden.
25 nu!
Mijn tafel waaraan ik werk staat onder een dakraam waar de zon bijna de hele dag op staat, heb het rolluik wel dicht maar er komt nog wat licht langs. Nu heb ik mn tafel maar naar de andere kant geschoven (hoezo heb ik dat niet eerder bedacht?) waar het toch weer iets minder warm wordt. Heb de badkamerdeur open (daar blijft het het koelst) en voel nu ook een windje. Als het zo blijft is het wel uit te houden (Y)
Blehhh vandaag wordt echt niks
Heel warm met regen, een benauwde boel
Mijn onderarmen plakken vast aan het bureau
Stoppen met werken voor vandaag. Er zit niks anders op.
Mijn hooikoorts en ik leefde helemaal naar deze dag toe, maar ineens is alle voorspelde regen verdwenen?!
WHY😩
Ik haat dit weer waarbij de zweetdruppels al in je nek staan bij de minste of geringste beweging. Stiekem hoop ik dat het vanmiddag inderdaad nog even gaat onweren en het daardoor wat afkoelt, want zoals het nu is kom ik niet voor de ventilator vandaan
Ik open constant mijn weer-app in de hoop dat er iets verandert voor vandaag of morgen (bv. ineens 100% kans op onweer ipv die magere 60% van nu) maar nee, het wordt steeds alleen maar erger.
Ik vervloek die hooikoorts, echt niet te doen dit Morgen 22 mm regen verwacht, ik zou er bijna de vlag voor uithangen haha.
Is 't bij jullie ook zo bewolkt?
Echt een grijze, vieze klammige lucht. Maakt 't nog benauwder allemaal (als de zon schijnt heb je tenminste nog iets leuks)
Nee het is hier nu al 30 graden en vol op zon . Kan er normaal goed tegen maar het voelt nu zo heet en klam overal.
Ja, hier is het mega bewolkt en zooo klam. Voelde net een paar druppels, maar het werden er niet meer. Wil echt dat het gaat gieten, haha.
Ik hou echt van warm weer maar het is nu zo benauwd en elke milimeter in mijn ogen, neus, gehemelte + de huid van mijn gezicht is door allergie zo aan het jeuken, dat ik elk half uur de weer app check of het alsjeblieft gaat regenen.
Echt het kan hier nooit normaal warm zijn, tis altijd gelijk een benauwde plakzooi warmte.