Klaag hier over het weer

Het is hier in huis nog 27 graden (gister was het 35 dus wel iets gezakt) ik ging net ook behoorlijk zomers naar buiten en had het gewoon fris :joy: nu binnen maar weer ff afkoelen voor de ventilator en daarna maar weer de ramen extra open om door te luchten

Ja ik heb de hele dag al de ramen open en zit als een junk de frisse lucht op te nemen :joy:

3 likes

Vanochtend was het 26 graden boven en na een hele dag doorluchten is het 27 graden :thumbsup:

2 likes

Het is bijna 27 graden bij mij binnen. Maar als ik de balkondeur open doe krijg ik het koud :woman_shrugging:t3: Wat een ellende :joy:

Koelt het eindelijk een beetje af, zit m’n buurman buiten met vrienden een fikkie te stoken in een vuurkorf.
Nu kan ik dus m’n slaapkamer niet luchten, terwijl het daar nog steeds 28 graden is :sob::sob:

1 like

Hierbinnen is het nu 23.5 en heb net een paar ramen van wagenwijd naar een flinke kier dicht gedaan omdat ik het wat fris kreeg :rofl:

1 like

Oeh lah lah, volgens buienrader komt er een onweers buitje over!

In de verte zie ik al wat, nu hopen dat de wind goed staat. (is trouwens niet echt klagen dit)

Nou er komt wel wat aan…

Hier is het al begonnen! (Hier is ergens in het westen van Brabant)

1 like

Yessss het gaat los! :partying_face::partying_face: snel raam wat verder open gegooid kom maar door met de frisse koele lucht

6 likes

Vannacht wakker geschrokken van de onweersbui :rage:
En daarna is het nu al hele tijd droog en alleen maar benauwde plakbende :hot_face:

Zou nu best in Limburg willen wonen

4 likes

Dan weet je dat het menens is

Wtf hoezo is mijn slaapkamer nu koud? Ik lig onder een plaid :sob:

3 likes

ik heb kaarsjes aan en thee en een sweater, love deze herfstige dag als cadeautje tussendoor

7 likes

Ik had nu best in Limburg op de camping willen staan in plaats van Drenthe haha

2 likes

Tussendoor? Het blijft de hele week dit weer :grimacing:

1 like

ja love it, bedoel tussendoor zo middenin de zomer
ik ben echt die basic herfst bitch haha, zou ook het liefst in schotland wonen waar het 99 van de 100 dagen zulk weer is

8 likes

Neee ik wil de zon terug
Maar wel de nacht koel
Alvast bedankt

4 likes

IK OOK :heart_eyes:

1 like

Ik vind dit weer van vandaag voor een dagje wel chill. M’n huis koelt eindelijk echt lekker af en ik werk vanuit huis dus hoef toch niet door de regen. Maar morgen graag weer 21 graden met zon.

3 likes