Klaag hier over het weer

Ja wtf ineens begint de zon weer te schijnen, ga weggggg

1 like

Natuurlijk. Lig je niet wakker van de hitte, dan wel van onweer.
Of, als kers of de taart, een fucking tornado.

Waarom kan het nooit normaal gaan in dit land :weary::weary:

9 likes

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :hot_face:

Ik HAAT dit :angry:

Pfff joekels hahaha

Uiteindelijk verdampt alle regen al in de lucht let maar op

1 like

Er steekt hier ineens een koel windje op.
Meteen alles opengegooid en lig in m’n ondergoed naast het raam😅

3 likes

Ik ben ook echt helemaal opgezwollen

5 likes

Vandaag wordt denk ik een pittige dag als postbode haha want wat trek ik in godsnaam aan. M’n regenkleding wordt net een broeikas dus is eigenlijk geen optie maar in m’n normale kleding verwacht ik zeiknat geregend te worden :joy:

2 likes

Waar is de regen en de storm en de wind en de tornados?? Ik trek die kut hooikoorts geen seconde meer ik ben kapot

4 likes

komt “later vandaag” als het goed is vanmiddag ergens.
kan niet wachten.

Heeft het ĂŒberhaupt geonweerd vannacht in Amsterdam?! :face_with_monocle:

Ik was vanochtend echt oké en het was ook lekker afgekoeld maar in een uur tijd is het nu weer bloedverziekend heet en niet te doen zo benauwd. Volgens mij had ik het nog beter dicht kunnen laten?

Volgens mij niet. Viel ook pas in slaap om 4u en niks gemerkt.

Ah hier is het dus best lekker fris (22 graden) en ik kan me niet voorstellen dat het over een paar uur weer 31 graden wordt :confused:

1 like

Qua temperatuur buiten is het hier ook nog prima te doen maar de zon staat nu op m’n appartement en door die vochtige lucht is het gelijk een soort Turks stoombad hier.

1 like

Ik heb door dit weer zo weinig eetlust, en ik hou juist zoveel van eten :frowning:

Het is hier zogenaamd 23 graden maar mij hou je niet voor de gek :hot_face: :hot_face: :hot_face: ben op de regen aan 't wachten

Another day in hooikoorts paradise

4 likes

Mijn planten vinden deze luchtvochtigheid heerlijk, ik minder :sweat_smile:

1 like

Vanochtend wel een aardige regenbui gehad, maar omdat nu de zon weer schijnt lijkt het wel alsof ik in het fucking amazonegebied woon.
Het is zo benauwd :weary:

2 likes