Klaag hier over het weer

Vanochtend was het goed te doen, vannacht regen gehad en na de ochtendwandeling viel er nog wat. Toen kwam de zon terug en nu is het zo benauwd en vies weer en stukken warmer. Pff

zit de hele dag al manikaal buienalarm te checken maar niksss

Ik zit ook echt van ???
Moet zo van huis maar het is nog warm, maar straks ergens eten en dan helemaal nat of een jas meezeulen maar dat is toch te warm ugh

Heb alleen een beetje regen gehoord, maar het was al licht wel

1 like

Plak plak, 30 minuten buiten lopen en alles plakt.

Wat een drama dit weer :sob: ik wil gewoon iets van 20 graden met een windje en dan zonder regen.

3 likes

Bah, ik vind dit de ergste dag tot nu toe. Had me zo verheugd op de regen. Ben er echt helemaal klaar mee.

4 likes

Het ergste vind ik nog dat het komende nacht ook weer zo warm blijft😭
Ik had me mentaal ingesteld op nog één warme dag, maar wel eindigend in onweer en regen, waardoor het rond 22.00 onder de 20 graden zou komen. Nu is het onweer aan het verdwijnen uit de verwachtingen en blijft het bijna de hele nacht boven de 20 graden hier​:sob::sob:
Zo góór dat je op bed ligt en de lakens onder je voelt transformeren in een vochtige broeiplek. Ik ben ook nog bijna 8 maanden zwanger, waardoor ik niet op mijn buik of rug kan liggen om te zeesterren, maar alleen op mijn zij. De ultieme huidplakpositie: tiet aan buik, tiet aan tiet, buik aan been, been aan been, arm aan buik, ik word steeds zeiknat wakker en ik ben er zo klaar mee!

Ik scrollde even door naar het einde en kwam langs deze post in april. Goede inschatting geweest :+1:

5 likes

Mijn appartement heeft zonneschermen, maar gaan open/dicht op basis van de hoeveelheid zon ipv dat ik ze zelf kan controleren. Nu zijn er vandaag precies 2 druppels regen gevallen en gaan die schermen helenaal niet naar beneden 🥲 het is hier binnen 30 graden 🥲

Het zou vandaag gaan regenen rond 3 uur NOT!! Morgen zou het ook de hele dag gaan regenen en nu geeft buienradar aan dat het droog blijft.
Hoe kan buienradar er toch altijd zo extreem naast zitten.

1 like

Snap er ook geen reet van. En waarschijnlijk is die 18/25 graden van morgen vooral 25 en schieten we daar alsnog niks mee op. Ik wil een nacht normaal kunnen slapen!

1 like

Ik ben echt een zonaanbidder en lig graag te bakken in de zon, maar er mag mij nu wel een buitje komen. Mijn lijf trekt het even niet zo.

Van de week dacht ik dat het vandaag de hele dag ging plenzen maar nu zie ik niks meer? Ben net tijdens mn wandeling gesmolten. (Maar verder geniet ik wel van dit weer🙈 sorry)

Pff ik zit buiten in de schaduw met een boek maar zelfs daar smelt ik weg. Ik zie nu een paar mini buitjes op buienradar met rode vlekken. Hoop dat ze hier vallen maar zal vast wel weer niet. Dan moet ik de planten nog water gaan geven ook :weary: zit nu veel te lang tussen zonder regen en alles hangt er slap bij.

Heb je dan geen last van de warmte met wandelen? Behalve het zweten dan. Bij het idee al krijg ik opvliegers🥵

Nouuu ik had niet verwacht dat het zó warm was, maar verder ging het wel! Maar aan intensiever sporten (hardlopen of tennissen) moet ik ook niet denken hoor.

De storm is hier eindelijk los gebarsten :tada: beetje jammer alleen dat het wel warm blijft.

8 likes

Wel lafjes haha

Nou ik zie blauwe lucht helaas pindakaas