Klaag hier over het weer

Haha ja ik was op zolder dus daar klonk het vet heftig. Maar het is nu al weer droog zie ik nu :joy::sob:

2 likes

Inderdaad ik wil gewoon slapen :sob: Voel me echt een zeikwijf maar ben helemaal gesloopt na deze week met zo weinig slaap en werken elke dag in de bloedhitte. Mijn kop knalt uit elkaar.

En nu moet ik van mezelf stoppen met zeuren haaa

2 likes

Van de 21 mm die zou vallen blijft er zometeen nog maar 2 over :sleepy:

Edit: 0,0

Letterlijk 10 minuten regen en ik hoorde 1x een rommel. Bedankt voor niets

4 likes

Hier flinke regenbuien maar het koelt amper af. En ik zie ook de zon alweer komen.

Kutzooi ik moet om 18 weg. Wanneer gaat het 5 min regenen?!?!

2 likes

Hier ook maar als ik op buienradar kijk gaat het er nét langs??? Hallooo ik wil weten waar ik aan toe ben

2 likes

Gooooooooodver, hier gaat het er ook net aan langs :weary:.
Alle regen op de buienradar is gewoon poef verdwenen.

1 like

Ze weten het lekker dramatisch te brengen ook

Het komt hier met bakken uit de lucht. Hopelijk is het straks lekker km alles open te zetten.

Oeh het gaat hier nu ook los!

Was net heel benauwd buiten na de eenmalige plensbui! Precies zoals in zo’n tropische kas in de dierentuin. :hot_face:

Wow, de lucht werd hier ineens helemaal groenig. Nu is het net zo donker als om 23.00 uur en het regent heel hard. Hoop dat het ook wat afkoelt want vannacht regende het hier ook maar vandaag overdag was het de minst fijne dag tot nu toe sinds die hoge temperaturen.

1 like

Hier waait het alleen wat. Niet echt de moeite met 32 graden :joy:

Het regent zó hard dat het riool het niet aan kan (water kwam omhoog in de wc :thumbsup:).

Oh noo… hadden wij ook eens. Alles nat :face_vomiting:

Ik wil ook storm! Geen wolk, geen grijs, geen druppel, niks. Saaaai

1 like

Schijn bedriegt :cry: Is al heel lang donker, maar nog steeds geen druppel. Zometeen wel een paar spatjes zie ik maar daar blijft het bij.

Ik wil op de fiets vanavond maar geen idee of ik hier goed aan doe
Anders wel lekker verfrissend

Ja fucking leugenaars wat is dit. Geef regen aub.